חיפוש

 

 
לדף הבית >>     ספורט >>

ילדים זה שמחה ... וגם הנוער

 

הן קבוצת הנוער והן קבוצת הילדים א’ של עוצמה מודיעין בכדורסל, העפילו בשבוע שעבר לסיבוב השלישי במשחקי הגביע. נתונים "על הניר" עשויים לפעמים לשקר....

 

קבוצת הנוער של עצמה, יצאה למשחק חוץ במעלה אדומים, מול קבוצה מחוזית, אך ברמה של ארצית. מודיעין שיחקה טוב רוב שלבי המשחק והובילה כבר ב-17 הפרש. לקראת הסיום נסגר ההפרש, אך ניצחון בנקודה 68-67 העלה את מודיעין לשלב הבא בגביע האיגוד לנוער. ראוי לציין את עבודת ההגנה של שחר פלד במשחק.

קבוצת הילדים לאומית, אותה מאמן משה מילגרם, יצאה לבית דגן, למפגש מול קבוצה מחוזית שלא הפסידה עדיין העונה, כולל ניצחון על אליצור רחובות מהלאומית בסיבוב הראשון.

כאשר החל המשחק היה ברור שבית דגן קבוצה ברמה של לאומית טובה מאד, עם שחקן אחד דומיננטי, אתלט, גבוה, קולע וחודר.

בפתיחת המשחק הוא עשה ככל שעלה על רוחו. מודיעין לא הצליחה לעצור אותו, ומנגד גם לא כל כך מצאה את הרשת. הרבע הראשון הסתיים בתוצאה 9:25 לבית דגן.

לרבע השני, מודיעין עלתה מפוקסת יותר במשימת ההגנה ולמרות שבפתיחת הרבע עוד צמח ההפרש ל-19, הפער החל לרדת בהדרגה. המחצית הסתיימה בתוצאה 41:33 לבית דגן. לא נורא.

הגנה מצוינת ברבע השלישי השאירה את המארחים עם 8 נק’ ובלבד וההפרש הצטמצם באיטיות ל 49:44 בסיום רבע שלישי.

אותה מגמה המשיכה גם ברבע האחרון כך ששלושים שניות לסיום התוצאה עמדה על 63:66 לקבוצה הביתית.

מילגרם לקח פסק זמן ובו קבע מהלך שבסיומו יקבל אביב רודריגז את הכדור לזריקה לשלוש. אביב קיבל את הכדור, זרק והכדור צלל פנימה חלק. מה שקבע שוויון 66:66 והארכה.

בהארכה המשיכה מגמת השליטה של עוצמה במשחק שהשלימה את המהפך וזכתה בניצחון גדול 70:78 והעפלה לשלב הבא במשחקי גביע המדינה לילדים.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
יש לי שאלה לגדי ברקאי
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות