חיפוש

 

 
לדף הבית >>     ספורט >>

”זוז במחול” מסכמים שנה בריקודים

 

"זוז במחול" סיכמו שנת פעילות במופע מרהיב עם כוריאוגרפיות ורעיונות חדשים ומרתקים, לצד השקת סניף חדש ותכנית פעילות חדשה לשנתיים הקרובות

 

בשבוע שעבר, התקיימו בהיכל התרבות, חמשת מופעי סיכום השנה של להקות זוז במחול. המופעים התחלקו לפי גיל ותחומי המחול כשלכל מופע נושא משלו. בכל אחד מהמופעים רקדו הלהקות בתנאים המיטביים והציגו את פרי עבודתם לאורך השנה. רקדני זוז במחול הפגינו אחידות ויכולת טכנית לצד אנרגיות שהרקיעו שחקים וסחפו את הקהל שגדש את האולם.

מופע להקות הצעירות שנקרא "חי-זז מכוכב אחר" החל כאשר נפתח המסך ומהבמה הגיחה חללית ענקית בגודל של שלושה מטר שריחפה מעל הקהל כמעט במרחק נגיעה, לאחר שנחתה על הבמה יצאו ממנה חייזרים שהנחו בחן את כל המופע שנושאו עסק באיכות הסביבה.

עוד רקדו הלהקות את ריקוד המחזור, גברים בשחור ושלל ריקודים חדשים שנצבעו בתלבושות ססגוניות וריתקו את הקהל.

בשכבה הבוגרת של הלהקות התחלקו המופעים לשנים, המחול הישראלי והג’אז. בלהקות המחול הישראלי הועלו ריקודים חדשים, ביניהם ריקוד הנושא של המופע: "חולשה לרקדנים" ו"פודרע".

אחד השיאים של המופע היה כאשר הופיעו הבוגרים של הלהקה העומדים לפני גיוס לצה"ל ולצידם הופיעו הוריהם, בריקוד "אהבת פועלי בניין". בטקס הפרידה מהבוגרים הרשימו המילים החמות שאמרו ההורים לצוות האומנותי, למוטי וקנין, טל וינברג, חן לשר, אמיר שפר, ענבל שמואלי וכמובן למנהלי זוז במחול, הורים המלווים את זוז במחול כבר שנים רבות והסטודיו הוא בית שני ולפעמים ראשון עבור ילדיהם.

מופע השכבה הבוגרת של להקות הג’אז שנקרא "ZOOZ N DOLLS" הפתיע את הקהל כאשר נפתח המסך ונתגלתה על הבמה תפאורה מרהיבה של חנות בובות ובה בובות ענק עטופות הלבושות בתלבושות מופעים של זוז במחול.

במופע התעוררה ילדה בחנות הבובות ולהפתעתה התעוררו הבובות לחיים והתחילו לרקוד. המופע היה שזור בריקודי מעבר וגימיקים קטנים כגון בובות מריונטה היוצאות משליטת המפעיל, ריקוד היפ הופ של בובות שיצאו מחלון הראווה ועוד רבים ומגוונים.

להקת הג’אז הבוגרת הפתיעה בריקוד חדש בו השתמשו הרקדנים במוטות עץ ויצרו בקצב מסחרר תמונות וצורות לצד ביצועים טכניים מרשימים. עוד הופיעה להקת אנסמבל הג’אז בריקוד חדש לטיני סוחף .

היה זה סיכום שנה ראוי לשנה עמוסת מופעים ןאירועים מהגדולים במדינה, כמו תגלית, מצעד החיים, תשעים שנה לתנועת הצופים, החוויה הישראלית והמכביה, כמו גם סדנאות עם אמנים מהארץ ומחו"ל והשקת תוכנית חדשה ומתקדמת למחול לגיל הרך.

גלית ורואי כבירי מסבירים כי השנה קיימו פעילות ענפה בזוז במחול ובשנה הבאה מתכוונים להמשיך ולפתח חוגים חדשים ביניהם ריקודים סלונים, סלסה, פלמנקו, ריקוד אירי, הגדלת מגמת ההיפ הופ, בלט קלאסי על נעלי פוינט, להקת מחול לרקדנים אחרי צבא ועוד.

 

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
יש לי שאלה לגדי ברקאי
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות