חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חברה וקהילה >>

טכס הסרת הלוט להרוגי התיכון יסתיים בהפנינג עליז

 

מחלקת הספורט במתנ"ס העירוני תכננה ושלחה הזמנות להפנינג "מאמאנט" שיתקיים עם טכס הסרת הלוט מאנדרטה לנופלי התיכון במכבים-רעות. מישהו אמר פה רגישות?!

 

"הפנינג מאמאנט נקבע ליום ו’ 24/4/09 ויכלול את משתתפות הליגה ואת בני משפחותיהן. ההפנינג יכלול משחקי מאמאנט, פעילויות שונות ועוד!", כך מודיע הממונה על אירועי הספורט במתנ"ס לכל משתתפות הארוע.

אבל שימו לב למשפט ההמשך: "בשעה 14:30 כינוס ורישום. המעבר, מאחורי אולם הספורט עקב קיום טקס חשיפת אתר הנצחה".

בהמשך, מועבר מידע טכני ואירגוני על היום והפעילות בו.

האומנם לא שם אף אחד לב לעובדת קיומו של טכס הנצחה מקביל לאירוע העליז והססגוני? או שמא חשב מי שהוא במתנ"ס שאירועי ספורט אסור לדחות? אבל מההזמנה לארוע ברור לכל שקיומו של הטכס ידוע ומוכר. אז מה עושים? "התגנבות יחידים" מאחורי אולם הספורט.

מעניין איך זה תוכנן? מוזיקת היפ-הופ מיד בתום שירת התקווה (שלא להפריע!), או אולי צעקות עידוד לקבוצות המשתתפות בתחרויות מעט אחרי אל מלא רחמים? (רגישות-אמרנו כבר).

בתגובה לשאלתנו, האמנם כך הדברים?! מעיריית מודיעין מכבים רעות נמסר כי, "העירייה מודעת לרגישות הטקס עבור המשפחות השכולות, ולכן נקבע כי אירועי ההפנינג יתחילו רק לאחר סיום טקס הסרת הלוט מעל האנדרטה לזכרם של החללים בוגרי תיכון מכבים-רעות. כמו כן באי האירוע ישתתפו בטקס ויכבדו את המקום ואת הנופלים".

אכן תגובה ראויה. אבל דבר ממנה אינו מופיע בתכנית שהופצה למשתתפות ההפנינג.

אגב, אורח הכבוד בטכס חשיפת האנדרטה צפוי להיות השר בוגי יעלון. מעניין אם בעקבות הצלחת השילוב המיוחד הזה, אותו מוביל מתנ"ס מודיעין, ימליץ השר יעלון לממונה על הטכסים בכנסת לשלב עוד השנה, מעודדות אתלטיות וצעירות שינופפו בפומפונים בטכסי יום הזיכרון לחללי צה"ל.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
יש לי שאלה לגדי ברקאי
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות