חיפוש

 

 
לדף הבית >>     ספורט >>

קבוצה עם אופי

 

שישה עשר מחזורים עברו על קבוצת הנשים של מכבי מכבים רעות מפתיחת העונה בליגה הארצית לנשים, ועד כה ראינו הרבה ניצחונות ומעט הפסדים, תצוגות בהגנה ותצוגות בהתקפה, אבל דבר אחד לא ראינו וזה משחק עם סיום צמוד. כל המשחקים של הקבוצה העונה, הסתיימו בהפרש דו ספרתי

 

במסגרת המחזור השבעה עשר, יצאה מכבי מכבים-רעות, המדורגת רביעית בטבלה, לאולם בגבעת רם. שם פגשה במדורגת חמישית בטבלה- אס"א ירושלים וורשה. במכבים-רעות, שירי אהרון ישבה על הספסל בשל פציעה. אולי הפעם נזכה לראות משחק צמוד?

איזה צמוד ואיזה נעליים... - פתיחת המשחק של מכבי מכבים-רעות, הייתה המשך ישיר למשחקים הקודמים בהם גברה הקבוצה על מטה יהודה ועל מכבי שהם. מאיה קנולר בארבע נקודות מהירות קבעה 0:4 תוך 40 שניות. ההגנה בראשותן של תמר בליץ שחטפה חמישה כדורים ברבע הראשון ונאוה איסרוב, עצרה את המארחות על שלוש נקודות בשש וחצי הדקות הראשונות. בהתקפה היו אלו טל פיצ’ון שריכזה את המשחק בהיעדרה של שירי, ברוריה הדר ששלטה בכדורים החוזרים בשני צידי המגרש, קנולר, בליץ וברוריה שהיו מוציאות לפועל. מכבים - רעות הוליכה 3:16 בדרך ליתרון בן 10 נקודות בסוף הרבע הראשון.

ארבע דקות ברבע השני, מכבים - רעות עלתה ל 9:26 והירושלמיות החליטו לנסות לחזור למשחק באמצעות משחק פיזי. באופן מאוד מוזר, השופטים שרקו לעשר עבירות ברבע השני לחובת מכבים-רעות ורק לשלוש עבירות למארחות. הירושלמיות קלעו שבע נקודות רצופות, שנעצרו בשני אסיסטים גדולים של נאוה איסרוב לאגי פרייריך זומר וברוריה הדר. יעל פריטש הירושלמית, סחפה את אס"א לריצה נוספת, הפעם של 0:9 והמחצית הסתיימה ב 25:30 למכבים - רעות.

"זה כמו בתחילת המשחק, רק שיש לנו חמש נקודות יתרון", עודד יאיר פרסטמן את שחקניות מכבים - רעות והמחצית השנייה יצאה לדרך.

עוד לא הספקתי להגיד ג’ק רובינזון (1) - שתיים וחצי דקות בלבד מפתיחת המחצית השנייה ומכבים-רעות כבר הגיעה לחמש עבירות קבוצתיות. שש נקודות של ברוריה שמרו את מכבים-רעות ביתרון, אבל הירושלמיות שעברו ללחוץ על כל המגרש, השוו ל 42:42.

מאיוש - מאיוש לא הייתה מוכנה לאפשר לירושלמיות לעלות ליתרון וארבע נקודות רצופות שלה, קבעו את תוצאת הרבע השלישי 42:46 למכבים - רעות.

עוד לא הספקתי להגיד ג’ק רובינזון (2) -וארבע שחקניות שונות במכבים-רעות היו עם ארבע עבירות. מאיוש המשיכה לא להחטיא וקבעה 44:50. נאוה איסרוב הייתה הראשונה לצאת בחמש עבירות ומיד אחריה יצאה גם מאיוש בחמש עבירות. שלשה של שני נאות קבעה 50:50. אגי פרייריך זומר הוציאה את החמישית מיעל פריטש והגענו לדקות ההכרעה.

מי תציל את מכבי מכבים רעות?! רעות פוגל שעד לאותו שלב צברה כדורים חוזרים רבים ושריטות בגפיים, לקחה את הכדור ובשתי כניסות לסל שכולן נחישות, העלתה את מכבים-רעות ל 50:54. ברוריה הדר מכדור חוזר בהתקפה קבעה 52:57 וטל פיצ’ון הייתה לשחקנית השלישית שיצאה בחמש עבירות.

למה ביקשתי משחק צמוד, למה?? חצי דקה לסיום, הירושלמיות צימקו לנקודה אחת בלבד והכדור אצלן. עד כה הן לא הוליכו ולו פעם אחת במהלך המשחק, אבל פעם אחת זה כל מה שהן היו צריכות. תמר ורעות לקחו כדורים חוזרים קריטיים וכך נותרו להן ארבע שניות על השעון. התוצאה עדיין ללא שינוי ויש מאבק על הכדור ליד קו החצי, כשנותרה שנייה לסיום. נשמעה שריקה של השופט. שתי קליעות עונשין לירושלים והשוד יושלם. אבל זהו, שלא! השופט סימן כדור למכבים. רעות סחטה עוד עבירה וקלעה אחת משתיים מהקו. בסיום ניצחון 56:58 למכבי מכבים-רעות על אס"א ירושלים וורשה.

קלעו למכבים רעות: מאיה קנולר שקלעה 7 מ 10 מהשדה ואת כל שש זריקות העונשין שלה, סיימה עם 20 נק’ ו 8 ריב’. ברוריה הדר 19 נק’ 20 ריב’ ו 3 חט’. תמר בליץ 8 נק’ 9 ריב’ ו 8 חט’. רעות פוגל 5 נק’ 7 ריב’ ו 3 חט’. אגי פרייריך זומר 4 נק’ ונאוה איסרוב 2 נק’ 5 ריב’ ו 3 אס’. עוד שותפו: טל פיצ’ון 5 ריב’ ו 3 אס’, קרן יקר, רחל סוחר ורינת אליאב.

הרבו לירושלים: שני נאות 21 נק’ וקרן רוח 13 נק’.

מסכם את המשחק מאמנה של מכבים-רעות, יאיר פרסטמן: " בשנה שעברה היה לנו משחק בדיוק אותו דבר נגד אסא גבעת רם. סיימנו עם 4 שחקניות על המגרש ו-4 עם 5 עבירות והפסדנו.

השנה התבגרנו, התחשלנו וגם עם העצבים בסוף וקצת במשחק עדיין שיחקנו כדורסל. ללא שירי בכלל, ללא נאוה, ללא מאיוש (שזה לה משחק שלישי ברציפות שהיא מובילה את הקבוצה ומנהיגה אותה בשקט וללא פיצ’ון בסוף, עדיין שיחקנו כדורסל התמודדנו וניצחנו !!.

טל פיצ’ון ריכזה מצוין תחת הלחץ עם עזרה של מאיוש בנוסף להגנה נהדרת. מאיו’ש בנק’ ועוד הרבה דברים טובים. נאוה, ברוריה, תמר, אגי, רחלי ורעות בהגנה חסרת פשרות. ברוריה בנק’ וריבאונד . תמר עם כמעט טריפל דאבל בנק’ חטיפות ועוד.. נאוה ואגי עם נק’ חשובות בדיוק בזמן ורעות עם 5 נק’ מתוך ה-8 האחרונות ומלחמה על כל כדור נתנה את הדחיפה האחרונה.

היה קשה - היה טוב - שימשיך כך ואפילו יותר טוב כי מגיע לשחקניות!!"

 

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות