חיפוש

 

 
לדף הבית >>     ספורט >>

התחרות הארצית בחץ וקשת ע’’ש מאיירס

 

מועדון קשתי מודיעין ע"ש ג’ון מאיירס אירח כ-75 קשתים מרחבי הארץ בגילאי 9 עד 70 בתחרות ה-2 שהפכה למסורת. בתחרות המרתקת התחוללו גם דרמות

 

כ-75 קשתים מרחבי הארץ, מתוכם כ-15 ממודיעין, הגיעו בשבת לתחרות המועדונים הארצית בירי בחץ וקשת ע"ש ג’ון מאיירס שהתקיימה באולם הספורט של עירוני א’ במודיעין.

ג’ון מאיירס היה זה שהגה יזם והקים את המועדון שמנוהל כיום על ידי שמוליק הרפז אשר ממשיך את דרכו. כיום המועדון הוא הגדול ביותר בארץ מבחינת היקף בני-הנוער החברים בו, וקיים שילוב של משפחות, אבות ובנים המשתתפים יחד באימונים ובתחרויות.

מועדון קשתי מודיעין ע"ש ג’ון מאיירס ארגן את התחרות השנייה על שמו של ג’ון מאיירס והיא הופכת למסורת. בכל שנה תתארח בעיר תחרות מועדונים ארצית בסמוך ליום הולדתו שחל ב-2 לפברואר. הקשתים בגילאי 9 עד 70, התחרו ב-6 קטגוריות של גיל וסוגי הקשתות: ריקרב וקומפאונד.

שפט: ג’י בן ארי, שופט בינלאומי. ניהל את התחרות: מיכה שטורם .

התחרות אשר החלה בשעה 08:30 הסתיימה רק לקראת השעה 16:00, בין היתר ממספר דרמות שהתחוללו במהלך התחרות. לאורך היום היה צורך בביצוע "שוברי שוויון" לאור כך שמספר פעמים רב, הגיעו קשתים לתוצאה זהה והשקט שהשתרר באולם בכל "שובר שוויון" העיד על העניין והמתח הרב.

בנוסף אסף הרפז, קשת במועדון מודיעין שהיה מועמד למקום הראשון בקטגוריית הנוער, נאלץ לפרוש בשל תקלה טכנית בקשת.

חבר המועדון העירוני עפר בן-דב זכה במקום הראשון בקטגוריית קומפאונד, ועמר צח זכה במקום השני בקטגוריית הקדטים.

לתחרות המרתקת והמקצועית הגיעו כל בני משפחתו של מאיירס וחבריו למועדון וכן מחזיק תיק הספורט, מוטי גרונר, שחילק גביעים לזוכים ונשא דברים בזכות הספורט היפה והשקט שבו באים לידי ביטוי יחסים חברתיים, ריכוז ומקצועיות. גם חבר מועצת העיר אמנון מרחב, שהיה חבר אישי של ג’ון הגיע כדי לכבדו אך נאלץ לעזוב מוקדם מהצפוי.

הרפז: "חברי המועדון גאים מאד בהישגים המשמעותיים של קשתינו. אנחנו רואים בהשתתפות הגדולה של בני נוער בתחרויות חלק משמעותי מהגשמת החזון של ג’ון".

ספורט הקשתות הינו ספורט אשר דורש שילוב ייחודי בין יכולת גופנית למנטלית. הקשתים נדרשים למאמץ גופני מפלג הגוף העליון וליכולת מוטורית גבוהה יחד עם יכולת ריכוז גבוהה. הם צריכים שליטה מלאה כדי לדייק בצורה מרבית ולפגוע בשטח מצומצם מאד בטווח של 18 מטר.

הפעולה החוזרת של הכנת הקשת, דריכה נכונה, שחרור מדויק של החץ תוך התעלמות מתנאי הסביבה ומהפרעות חיצוניות מפתחת בקרב המתאמנים את יכולת ההתמקדות. בני-נוער רבים בעלי הפרעות קשב וקשיים בלימודים משפרים את יכולותיהם דרך הספורט ובהדרגה אף משפרים את המסוגלות הלימודית.

המעוניינים להצטרף ולהתאמן בירי חץ וקשת מוזמנים להיכנס לאתר הבית של קשתי מודיעין.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות