חיפוש

 

 
לדף הבית >>     >>

”לסחוב” זה בעצם לגנוב

 

לראשונה מאז הקמת בית הספר הראשון במודיעין, פותחת משטרת מודיעין תיק חקירה לטיפול בתופעה נרחבת של גניבות בקרב תלמידי בית ספר

 

ביום חמישי האחרון, בשעות הבוקר, התקבלה במשטרת מודיעין הודעה מאחד התיכונים בעיר על מספר רב של גניבות פלאפונים, מכשירי MP , ואוזניות מתלמידים.

לבית הספר הוזעקו בלשי נוער איציק בן הרוש וקובי ברקוביץ וכן המש"ק השכונתי שאול ימין. השלושה ביצעו בו ביום חקירה מהירה ובסיומה נעצרו 4 חשודים, תלמידי ביה"ס, אשר הודו במיוחס להם.

בסיום החקירות כל הציוד שנגנב הוחזר לבעליו. בימים הקרובים תסתיים החקירה בנושא והתיק יועבר לתביעות.

לדברי רפ"ק דוד גרונין, ראש משרד החקירות בתחנת מודיעין, גניבות בקרב תלמידים במהלך שעות הלימודים בבית הספר, אינן מעשה נדיר. עם זאת, לדבריו, זהו המקרה הראשון בו פותחת משטרת מודיעין תיק חקירה רשמי בעקבות תלונה על מעשי גניבה בתוך כתלי בית ספר.

לדבריו מה שמייחד את האירוע השבוע זו האינטנסיביות וההיקף החריג של מעשי הגניבה. והוסיף כי למרות שקיים בידיו מידע על אירועי גניבה בבתי ספר שונים בעיר, עד כה לא עורבה המשטרה בחקירת הגניבות.

מיעוט הפניות להתערבות וחקירות משטרתיות בשל אירועי גניבה במוסדות חינוך, הן ככל הנראה פועל יוצא של רצון הנהלת בתי הספר לשמור על שמו הטוב של המוסד. בדרך זו סוגרים את האירועים הללו בתוך כתלי בתי הספר, גם אם הם נמשכים.

תלמידים שנשאלו על ידנו בנושא זה אמרו כי חלקם חוו אף הם מעשי גניבה של חפצים אישיים מתיקיהם שהושארו בכתות בזמן ההפסקה. הגניבות כוללות מכשירים סלולריים, נגני מוזיקה, מצלמות דיגיטליות, כלי כתיבה ולפעמים אפילו סנדביצ’ים. לדבריהם הם התלוננו בפני מורות או רכזות שכבה בבית הספר, אולם בפועל דבר לא נעשה. "הבטיחו לנו שהנושא יטופל", הם אמרו.

 

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
יש לי שאלה לגדי ברקאי
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות