חיפוש

 

 
לדף הבית >>     בחירות 2008 >>

החמישיה המובילה של מור

 

8 תושבים הגישו מועמדות לוועדה מסדרת בת 5 חברים אשר קבעה את הרכב רשימת מור למועצת העיר מודיעין. חנן ברנשטיין מרעות נקבע כמוביל הרשימה

 

חנן ברנשטיין, תושב רעות, נבחר אמש (א') להוביל את תנועת מור לבחירות המוניציפאליות שיתקיימו בנובמבר. ברנשטין, תא"ל במיל' נבחר במסגרת ועדה מסדרת שהוקמה על ידי הנהגת הרשימה.

בוועדה המסדרת ישבו 5 חברים: עדי מינץ, אריה מורג (צ'ץ), שמעון דבוש, צביקה לוין ויגאל כרמי. 8 מועמדים התחרו על חמשת המקומות שלתפיסתם הם ריאליים. השמונה נכנסו בזה אחר זה אל הוועדה, ענו על מספר שאלות והמתינו לפסיקתה.

בסביבות 23.00 נקראו כל הנוכחים אל שולחן הוועדה ויגאל כרמי הכריז על קביעת הוועדה תוך שהוא מנמק את הסיבות לבחירה.

עשרת המובילים של הרשימה על פי פסיקת הוועדה הם: חנן ברנשטיין מרעות, יוסי פסגות ממכבים, מיכאל טייכר מרעות, איתן מנור מרעות, בנקר משה ממכבים, עמירם בריט ממכבים, שוקי ברונהיים מרעות, עדי מינץ מרעות, אריה מורג (צ'ץ) מרעות ויגאל כרמי ממכבים.

חנן ברנשטיין שקיבל לידיו את שרביט ההובלה של הרשימה אמר בין השאר: "אנחנו נמצאים כבר בדקה ה-90. רשימה מאוחדת עם יחד היא עדיין השאיפה שלנו, אולם אסור שהיא תמנע מאתנו מלהמשיך ולעבוד. הדרך לתנועה מאוחדת עדיין פתוחה".

נזכיר כי בסקר טלפוני פרטי שנערך בקרב תושבי מכבים רעות עלה בברור כי 70 אחוז מעוניינים ורוצים ברשימה מאוחדת. במפגש שנערך בשבוע שעבר נקבע דוד זרחין מרעות כבורר לעניין האיחוד. עד כה לא סיכם זרחין את דבריו, אולם ההערכה היא כי לא יצליח להביא לאיחוד. הודעה על כך הוא צפוי להוציא בקרוב.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
יש לי שאלה לגדי ברקאי
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות