חיפוש

 

 
לדף הבית >>     ספורט >>

למתג את מודיעין כעיר הספורט

 

שולדנפרי מגבש תוכנית ארוכת טווח לבניית מתקנים חדשים לספורט מקצועי שיתנו מענה בריא לבני הנוער ויאפשרו לארח כל 4 שנים את המכביה במודיעין

 

המועמד לראשות העיר, דורון שולדנפרי, פועל בימים אלה להפיכת מודיעין לעיר ספורט בה יתקיימו מדי 4 שנים משחקי המכביה.

במסגרת זו נפגש דורון עם גורמים במכבי העולמי שהצביעו על מחסור במתקנים בעיר. אולם כעקרון הרעיון לקיים את המכביה במודיעין נשמע להם נכון. לכן החליטו לקיים מפגש נוסף שבמהלכו תידון תוכנית ספורט ברורה ומפורטת לעיר הכוללת הקמת מתקנים תחרותיים לצד חיזוק הספורט העממי.

בנוסף וכחלק מחזונו טוען דורון כי "מודיעין כעיר ספורט תביא לגיבוש תושבי העיר ליחידה אחת."

עוד מוסיף דורון כי "מודיעין חייבת להגשים את ייעודה כעיר ספורט כדי שהנוער יהיה בריא בגופו ובנפשו, כדי שהנוער ירכוש ויפתח מיומנויות גופניות, כדי שהנוער יגיע להישגים ספורטיביים וכדי שתהיה תעסוקה בריאה".

בהודעה לתקשורת מסר דורון כי הוא פועל לטובת מהלך כולל בו ייבנו במודיעין מתקנים חדישים לספורט מקצועי, אשר יתאימו ברמתם לאירועי המכבייה "שהרי כבר משחר ההיסטוריה מודיעין היא עיר המכבים ולכן המכביה צריכה להתקיים אצלנו".

עיקרי התוכנית להפיכת מודיעין לעיר הספורט:

הקמת מגרש כדורגל מקצועי בשטח של 100 דונם באזור ישפרו שיכיל 10,000 מושבים בשלב א' ועוד 7,000 מושבים בשלב ב'.

הקמת מגרש כדורסל מקצועי עם 2,200 מקומות בעמק זבולון, עם פוטניציאל ל-800 מושבים נוספים בשלב ב'.

אופנים: הפיכת כביש הפטרולים של מכבים ורעות, למסלול אופנים ייחודי, בנית מתקני רכיבה על אופנים לרכיבת אקסטרים, חיבור כל העיר במסלולי אופנים לרכיבה.

הקמת ספורטק יחודי, הכולל מגרשי כדורסל, מגרשי קט רגל, כדורעף חופים, שולחנות פינג פונג וחדר כושר תחת כיפת השמים.

שחיה: הקמת בריכה אולימפית עירונית בעמק האלה, כולל 200 מושבים שתאפשר כניסה במשך השנה לאימוני שחיה ובקיץ כניסה לתושבים על בסיס יומי.

אתלטיקה: הקמת מגרש אתלטיקה משופר גדול ונוח. גולף: בנית מגרשי גולף משוכללים ומצוידים. טניס: הפיכת 6 מגרשי הטניס במכבים למרכז טניס אמיתי עם תוספת של 2 מגרשי טניס מקצועיים הכוללים 700 מקומות ישיבה. ובנוסף הקמת מכללת ספורט, כולל מעונות לסטודנטים כדוגמת ווינגייט.

ומאיפה יגיע התקציב? דורון מסביר כי מזה שנים שהספורט הפך להיות מקור משיכה ליזמים עסקיים. מתקני ספורט מהווים מקור תעסוקה ומשאב כלכלי עבור כל המעורבים בכך. דורון יודע כי ביכולתו לאגם משאבים ולהושיב יחד את משרדי הממשלה, את אגודות הספורט ויזמים פרטיים להרים ביחד את הפרויקטים המשמעותיים הללו "כולם ירויחו מכך, ובעיקר תושבי מודיעין."

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות