חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חברה וקהילה >>

מופע מוצלח לפסנתרנית הצעירה ממודיעין

 

עמית אלקיים, בת ה-9, ייצגה את מודיעין בהופעתה הראשונה בחו"ל בקונצרט הסיום של פסטיבל למוזיקה הבינלאומי האירופאי לילדים

 

לפני שלוש שנים החלה עמית אלקיים, בת ה-9, ממודיעין ללמוד פסנתר אצל המורה אלה שסטק בבית הספר במודיעין, "תיתורה מכון לפיתוח אומניות" בהנהלת אלי רייכלין. בחודש שעבר ייצגה את מודיעין כסולנית על פסנתר בקונצרט שהתקיים בפסטיבל המוזיקה הבינלאומי האירופאי לילדים שהתקיים בעיר דורטמונד בגרמניה.

לפני צאתה לפסטיבל התאמנה ולמדה עמית אלקיים שעות נוספות ומיוחדות ביחד עם אלי רייכלין כהכנה להופעתה הראשונה כסלונית בחוץ לארץ בה ייצגה את מודיעין וישראל.

עמית, הצעירה מבין משתתפי הפסטיבל, ניגנה כסולנית בליווי תזמורת קאמרית בינלאומית של גרמניה בצורה מרתקת וזכתה להצלחה גדולה ולמחיאות כפים רבות במשך דקות רבות.

לאחר ההופעה, קיבל אלי רייכלין, מכתב חם במיוחד מוועדת ארגון הפסטיבל בו בירכו את הפסנתרנית הצעירה והודו על המופע המוצלח של "קונצ'רטו קל לפסנתר עם תזמורת כלי קשת" מאת ניקוליי סילבנסקיי.

במכתב ששלח המנצח ארקדיי בריין זכתה אלקיים לתשבוחות על יכולתה. "בשם ועדת ארגון הפסטיבל ברצוני להודות לתלמידת הקונסרבטוריון שלכם, עמית אלקיים, על השתתפותה בקונצרט המסיים של הפסטיבל שלנו. אנו מברכים את הפסנתרנית הצעירה עם המופע המוצלח."

 

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
יש לי שאלה לגדי ברקאי
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות