חיפוש

 

 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

ארבל מונתה לדוברת איגוד העסקים במודיעין

 

עמותת איגוד העסקים במודיעין בראשותו של אטרי שכרה את שירותי הדוברות ויחסי הציבור של  שרית ארבל, תושבת העיר. "הפוטנציאל העסקי הוא אינסופי" 

 

שרית ארבל, תושבת העיר, בעלת משרד יחסי ציבור, שיווק ודוברות מונתה להיות דוברת איגוד העסקים במודיעין, איגוד שהוקם כעמותה רשומה במרץ השנה ומתכנן לפתוח בעיר מכללה לעסקים.

בהודעה לתקשורת מסרה ארבל כי נאותה לפעול לקידום העסקים העצמאיים במודיעין במטרה לקדם את האיגוד ואת אנשי העסקים במודיעין.

"העיר מודיעין גדלה ומתפתחת מול עינינו", מסרה ארבל, "מתחת לפני השטח ישנם מאות אנשי עסקים רבים ומגוונים, והפוטנציאל העסקי כאן הוא אינסופי".

לדברי ארבל פתיחתו של קניון עזריאלי, אשר ימצב מחדש את העיר מודיעין, מהווה אתגר מרגש עבור כל אנשי העסקים בעיר. "מודיעין הנחשבת עד היום ל"עיר שינה" במונחי תעסוקה, תהפוך עם פתיחת הקניון למרכז עסקים פעיל ודינמי."

העמותה שמתכוונת לאגד את כל הקבוצות העסקיות והגופים הכלכליים הקיימים במודיעין תהווה שלוחה של "איגוד לשכות המסחר" במודיעין, באזור גאוגרפי מראש העין בצפון, אירפורט סיטי במערב, גבעת זאב במזרח ולטרון בדרום.

ארבל הוסיפה כי מטרת האיגוד, עמותה בלתי תלויה הפועלת ללא כוונות רווח, לתת מידע עסקי לכל העסקים בעיר מודיעין. "עיקר גאותו של האיגוד הוא הקמת מכללה לימודית לעסקים במודיעין אשר תחל את פעילותה בחודש יולי הקרוב."

יו"ר האיגוד והאיש שיזם את הקמתו, דרור אטרי מסר: "איגוד העסקים במודיעין הנו ארגון מקצועי המחזק את חבריו, וחבריו מחזקים אותו. מדי יום מצטרפים אנשי עסקים רבים לאיגוד, ומביעים את הערכתם לפעילות האיגוד ולחיזוק שהוא נותן לאנשי העסקים בעיר. אנשי עסקים רבים מעונינים לקדם את האיגוד ואת הצלחת העסקים בעיר, ואנו בטוחים שפעילות זו תועיל לכולם".

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
יש לי שאלה לגדי ברקאי
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות