חיפוש

 

 
לדף הבית >>     >>

23 סוחרי סמים נעצרו לפנות בוקר

 

23 סוחרי סמים נעצרו לפנות בוקר במסגרת הפעלת סוכן סמוי- ’סוכן הטלגראס’ שהוחדר בקרבם של סוחרי סמים שפעלו בירושלים וביישובים סמוכים.

 

הלילה, עשרות שוטרים ולוחמי מג"ב ביצעו גל מעצרים נרחב ופשטו על בתי החשודים בו זמנית כשבידיהם צווי חיפוש ומעצר , ביצעו חיפושים ממוקדים ועצרו 23 חשודים, בהם קטין כבן 17 שהיה פעיל מרכזי במכירת הסמים. פעילות זו התאפשרה הודות לשימוש באפליקציית המסרים המידיים ה’טלגראס’ אותה הפעילה לראשונה משטרת ישראל. 

שלב המעצרים הינו פועל יוצא של פעילות מורכבת, יצירתית ומאומצת שנמשכה כ- 5 חודשים בה הוחדר סוכן סמוי- ’סוכן הטלגראס’- לקרבם של עבריינים סוחרי סמים. במהלך חודשי הפעלתו של הסוכן שבוצע תוך הכוונה , פיקוח וליווי צמוד של מפעיליו ביחידה המרכזית, ביצע עשרות עסקאות מתועדות של רכישת סמים מסוגים שונים תוך איסוף ראיות מפלילות כנגד החשודים.

בין היתר רכש הסוכן סמים מסוג חשיש, קוקאין, גראס, אקסטזי, הידרו,MDMA LSD בשווי כולל של מאות אלפי שקלים. במהלך פעילות המעצרים שבוצעה לפנות בוקר תפסו שוטרי משטרת ישראל סמים מסוגים שנים וכסף מזומן רב.

תופעת הסחר , הפצה והשימוש בסמים מסוכנים הינה חלק מהמאבק המתמשך והבלתי מתפשר של משטרת ישראל בתופעות המסכנות את הציבור כולו , בהם צעירים ובני נוער ופוגעת בביטחונו האישי של האזרח שומר החוק. הפעלת סוכן סמוי היא אחת השיטות לפעול ולתקוף את התופעה.

מחודש יולי אשתקד ועד כה הופעלו 7 סוכנים סמויים במשטרת ירושלים שהביאו להפללת של עשרות חשודים כנגדם הוגשו כתבי אישום.

אין ספק שפעילות הסוכן הסמוי ומעצר החשודים תימנע באופן מיידי וישיר פגיעה באזרחים חפים מפשע ויגביר את כושר ההרתעה של המשטרה גם במדיה החברתית ,בה פעילים צעירים ובני נוער בדגש בתקופת הקיץ.

 

 

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות