חיפוש

 

 
לדף הבית >>     ספורט >>

הישגים באליפות ישראל בבדמינטון

 

בשבוע שעבר נערכה בקיבוץ חצור אליפות ישראל בבדמינטון כדור נוצה. גבי סימה וגיא בלומנרייך ממועדון הבדמינטון המקומי יצאו לייצג את העיר בתחרות וחזרו הביתה עם גביעים על זכייתם במקום השני והשלישי.

 

בשבוע שעבר נערכה בקיבוץ חצור אליפות ישראל בבדמינטון (כדור נוצה). גבי סימה וגיא בלומנרייך ממועדון הבדמינטון המקומי יצאו לייצג את העיר בתחרות וחזרו הביתה עם גביעים על זכייתם במקום השני והשלישי.

 יותר מ-100 שחקני בדמינטון צעירים בגילאי 19-11 מילאו בשבוע שעבר את אולם הספורט של חצור, כשהגיעו להשתתף באליפות ישראל בבדמינטון. המתחרים התחלקו לפי קטגוריות גיל ושיחקו ביניהם על פי בתים לעיני השופטים של איגוד הבדמינטון בישראל. הם רצו בין צידי המגרש והעיפו את כדור הנוצות במהירות מעל לרשת. המשחקים התנהלו כך שבתוך הבתים שיחקו מול כל המתחרים והשחקנים הטובים ביותר עלו לשלבי הגמר.

 תחילה נערכה תחרות היחידים. גאי בלומנרייך (13) ממועדון הבדמינטון המקומי הפועל בעמותת סחלבים בהדרכת איליה סימה ויבגני סגל, הצליח לנצח את יריבו מכפר המכביה ולהעפיל לשלב חצי הגמר, שם התמודד מול יריב חזק מחצור  ולאחר משחק צמוד במיוחד, בן שלוש מערכות, זכה בלומנרייך את המקום השלישי.

 חברו למועדון, גבי סימה (13) ניצח בשתי מערכות את יריבו ממכבי לוד, ויצא לחצי גמר. שם הפסיד לשרון פרלשטיין, גם הוא ממועדון חצור וסיים כמו חברו בלומנרייך, במקום השלישי.

 בתחרות הזוגות הצליחו השניים לשפר את ההישג. הם הפגינו עבודות צוות, זריזות וקואורדינציה והצליחו לטפס עד לגמר. שם התמודדו שוב מול היריבים מחצור ובתום משחק מותח בן שתי מערכות, סיימו במקום השני ותפסו מקום של כבוד על הפודיום. השניים חזרו הביתה עם שני גביעים כל אחד ועם חיוך גדול על הפנים.

 איליה סימה ויבגני סגל: "השנה שלחנו לתחרות שני מתמודדים ושניהם חזרו עם הישגים מרשימים. אליפות ישראל בבדמינטון היא תחרות מאתגרת בה לוקחים חלק משתתפים רבים שמתחרים בניהם במשך יום שלם, הכולל מספר רב של משחקים. אנו גאים בהישגים של הספורטאים שלנו ובטוחים שיביאו הישגים נוספים למועדון שלנו גם בהמשך הדרך."

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות