חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חברה וקהילה >>

עובדי תאגיד מי מודיעין תורמים לנזקקים

 

עובדי תאגיד מי מודיעין תרמו לאלון חולה דושן ואת המשלוחים שקיבלו - תרמו לילדי ביה”ח קפלן

 

סוף סוף הילדה שלי מחייכת- כך אמרה אם נרגשת לעובדי תאגיד מי מודיעין, שיצאו ביום שני השבוע  לחלק משלוחי מנות לילדים המאושפזים בבית החולים קפלן ברחובות.

משלוחי המנות נרכשו ע"י עובדי התאגיד, במסגרת מבצע איסוף התרומות "חיים לאלון", מבצע איסוף תרומות להצלת חייו של הילד אלון שי לוי, המתמודד עם מחלת דושן.

במסגרת מבצע זה התאגדו עוברי התאגיד ותרמו מעל ל- 1000 שקלים לעמותה במסגרת פרוייקט פורים. בתמורה, קיבלו עובדי התאגיד משלוחי מנות רבים, שגם אותם החליטו לתרום הלאה, וביקשו לחלק אותם במחלקות הילדים של בית חולים קפלן.

טל אוחנה, מנכ"לית מי מודיעין: "לשמחתי הרבה בבית החולים קפלן שמחו מאוד לאפשר לנו לשמח את הילדים, ושיתוף הפעולה היה מיידי. אני רוצה להודות במיוחד לזיוה ברבי, המנהלת האדמיניסטרטיבית של בית החולים ותושבת העיר שנרתמה מיד לאפשר את התרומה. וכך, הגענו ביום שני השבוע, עובדי תאגיד מי מודיעין עמוסים במשלוחי מנות ושאר מתנות קטנות שילדים אוהבים, לבית החולים".

עובדי התאגיד עברו בין החדרים, חילקו לילדים ולהורים משלוחי מנות, ושימחו את לבבות כולם- כולל הצוות הרפואי, שסייע הדריך וליווה את עובדי מי מודיעין.

"לראות ילדים קטנים בבית חולים זו תמיד צביטה בלב" אמרה אחת העובדות, לאחר שהצליחה להעלות חיוך נוסף על פני תינוק שמאושפז במחלקה.

טל אוחנה, מנכ"לית מי מודיעין, מדגישה עד כמה היא גאה בצוות העובדים: "כל שנה עובדי התאגיד אוספים בראש השנה כסף בו אנו רוכשים כרטיסי GIFT CARDS לחיילים בודדים בבית אלמוג שילוני. זו מסורת שכבר מתרחשת מספר שנים. אנחנו חוגגים את יום העצמאות עם ניצולי שואה מקפה אירופה, ועכשיו, מצאנו עוד דרך לשמח ילדים קטנים בבית החולים. אני מאוד גאה בכל עובדי התאגיד על המודעות החברתית ואהבת האדם שלהם. זה לא מובן מאליו.
עם זאת, תמיד יש אנשים שמובילים מהלכים ומנווטים את הספינה, ולכן חשוב לי להודות לשני אנשים עם לב ענק- איריס מתוק ומאיר כהן, שהם הרוח החיה שהובילה את כולנו למקום של נתינה".

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות