חיפוש

 

 
לדף הבית >>     ספורט >>

שחיה: מדליית כסף בסלובניה לדקל שחף

 

ארבע שחייניות מנבחרת פארק המים רעות יצאו ביום חמישי לתחרויות בסלובניה, במסגרת פרויקט עידוד נשים בשחיה. דקל שחף חזרה עם הכסף במעורב אישי בתוצאה 2:26:98

 

ארבע שחייניות מפארק המים רעות יצאו ביום חמישי לסוף שבוע של תחרויות בריכה בינלאומית בסלובניה. דקל שחף (18), עמית ונועם בכר (17) וניצן קוק (16). אליהם הצטרפה המאמנת עדי ביכמן ושחיינים נוספים מנבחרות שונות בארץ.

פתיחה צולעת של דקל בהצגת הערב בתחרויות בסלובניה, עם 1:08.76 ב- 100 גב. קצת יותר משניה מעל זמנה בבוקר, הביאה אותה למקום השביעי. מיקה שלזינגר מבני הרצליה נציגה ישראלית בגמר הגב קבעה 1:06.88 שהספיקו למקום החמישי. אי ההצלחה היחסית רק דירבנה את דקל יותר לקראת המשחה השני של הערב 200 מעורב אישי.

שחייה נחושה עד לסיום הביאה הרבה כבוד לדקל ולמכבי פארק המים רעות - מדליית כסף בתחרות ושיפור של שניה לשיא המועדון מהבוקר 2:26.98 . שתי עשיריות השנייה בלבד לפני שחיינית ישראלית אחרת שהגיעה שלישית בתחרות- רוני שטיין.

מחיקתה מרצון, של דקל ממשחה קודם של ה- 100 פרפר על מנת להתמקד במשחי הגב והמעורב, נתנה הזדמנות פז לחברתה לקבוצה, עמית בכר, שדורגה 9 לאחר משחה המוקדמות ועקב המחיקה העפילה לגמר.

עמית ניצלה עד תום את ההזדמנות ושיפרה בהרבה את זמנה מהבוקר וגם את דרוגה בתחרות. היא גמעה את המרחק ב- 1:06.96 שיא אישי חדש ומקום רביעי בתחרות. במקום הראשון אגב, זכתה השחיינית הסלובנית שרה איצקוביץ כוכבת התחרות בברלין בשנה שעברה.

נעם בכר עלתה גם היא לגמר ה- 50 חופשי לאחר מחיקה. אך לא הצליחה לשחזר את יכולתה מהבוקר וקבעה 28.77 ומקום שמיני , באותו משחה הגיע קרן זיבנר מבני הרצליה למקום השלישי המכובד בזמן של 27.28.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות