חיפוש

 

 
לדף הבית >>     ספורט >>

עוצמה מודיעין - הפועל מטה יהודה 58:53

 

קבוצת קטסל א' של עוצמה מודיעין עם מאזן של שני ניצחונות וחמישה הפסדים, אירחה את הפועל מטה יהודה, שלזכותה נרשם עד כה ניצחון ליגה בודד

 

תזכורת קצרה - בקטסל א' יש חמש חמישיות של שש דקות כל אחד. כל שחקן הרשום בטופס חייב לשחק לפחות חמישית אחת ולא יותר משלוש.

בחמישית הראשונה התנהל משחק שקול. שמונה נקודות של סער סימון, העלו את האורחים ל 8:7. סל ועבירה של לישי פרידמן הרכז האתלטי של מודיעין, קבעו את תוצאת החמישית - 10:8 למודיעין, כאשר לפרידמן 7 נק'.

בחמישית השנייה סימון בחוץ ומודיעין מנעה מהאורחים סל שדה בחמישית זו. עומר פרחי במהלך של שלוש נקודות וניב בן שלוש עם 4 מ4- מהקו, השלימו ריצה של 12:0 למודיעין והחמישית הסתיימה ב 19:9 למודיעין.

החמישית השלישית יצאה לדרך, סימון חזר למגרש ואף אחד לא הצליח לעצור אותו. סל שלו העלה את מטה יהודה ליתרון 23:22. מכאן ועד סוף הרבע התפתח קרב קליעות בן סימון לבין הסנטרית של עוצמה, דניאל רבר. במצב של 28:28, רבר חדרה לסל, משכה אליה שני שחקנים ומצאה את טל אלמליח פנוי ו 30:28 למודיעין לאחר שלוש חמישיות. סימון קלע 13 נק' בחמישית ומנגד רבר קלעה 9 נק'.

בחמישית הרביעית סימון שוב על הספסל ומודיעין ניצלה זאת שוב בכדי לברוח. פרידמן קלע 11 נק' בחמישית ומתן ונטורה הוסיף 6 נק' והחמישית הרביעית הסתיימה ב 47:37 למודיעין.

החמישית האחרונה יצאה לדרך. סימון שוב במגרש ומטה יהודה רצה 6:0 והפער ירד לארבע. פרידמן "נדבק" לסימון והחזיק אותו על ארבע נקודות בחמש הדקות הראשונות של החמישית. כשנותרו 20 שניות לסיום, סימון צימק ל 56:53 ומטה יהודה חטפה את הכדור. פרידמן חטף בחזרה וקבע עם הבאזר - 58:53 למודיעין.

קלעו למודיעין - לישי פרידמן 25 נק' ו 6 חט', דניאל רבר 10 נק', מתן ונטורה 6 נק', ניב בן שלוש 6 נק' ו 3 חט', עומר פרחי 3 נק', דביר זמיר, טל אלמליח, ירדן ארדיטי (5 ריב') ודניאל שחר, קלעו 2 נק' כל אחד. עוד שותפו - ניר חמו וטל לוי.

הרבה למטה יהודה - סער סימון 29 נק' - 9 מ 12 מהשדה ו 11 מ 11 מהעונשין.

סיכם את המשחק מאמן הקבוצה, שאולי רוטגולץ: "בחלק האחרון לישי הציק לו (לסימון)  ומנע ממנו את החדירה פנימה. כל מי ששיחק היום עשה עבודה יפה. דניאל רבר, לישי פרידמן, עומר פרחי וניב בן שלוש, עשו עבודה מעבר לטובה".

למי שחושב שהתוצאה נמוכה - 53 הנקודות שקלעה מטה יהודה, היתה כמות הנקודות הגבוהה ביותר שנקלעה בידי קבוצה שנוצחה השנה בליגת קט סל א' מחוז שורק.

30 איש צפו במשחק, אותו שפט מאור ברדוגו באולם העירוני במודיעין.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות