חיפוש

 

 
לדף הבית >>     >>

פעילות משטרתית ובטחונית בקו התפר

 

פעילות בטחונית ערה התנהלה אמש במרחב התפר בגזרת מודיעין עילית- שוקבא-רנתיס. מסוק משטרתי הוזנק לגזרה ובערב היתמר עשן כבד בתפר בין מודיעין עילית לדיר-קדיס

 

פעילות בטחונית-משטרתית ערה התנהלה אתמול (ב') סביב קו התפר באיזור מוטדיעין עילית והכפרים שוקבא-רנתיס. במהלך הפעילות הופעל בשעות הצהריים מסוק משטרתי שסרק את כל המרחב הכפרי בין דיר קדיס-שוקבא ורנתיס.

בבירור עם משטרת בנימין נמסר כי הפעילות נערכה על ידי מחוז המרכז, על רקע גניבות רכב שמועבר בגזרה זו. אתמול, בשעות הערב, נראה עשן שחור וכבד מיתמר מקו התפר בקטע שבין מודיעין עילית לכפר דיר קדיס. ממשטרת בנימין טרם נמסרו נסיבות הארוע במקום.

לאחרונה ארעו בגזרה הזו מספר ארועים פליליים ובטחוניים רצופים וחריגים במאפייניהם: כך, לפני כשבועיים אותרו במודיעין עילית 2 מטעני דמה ומטען נוסף שהכיל אבק שריפה. המטענים הונחו על כביש הבטחון, בסמוך למוצב צה"ל שביישוב. המטענים טופלו על ידי חבלן שמצא בסמוך גם אקדח צעצוע שחור.

במוצאי השבת האחרונה הושלכו שישה בקבוקי תבערה לעבר מכוניות ישראליות ליד הכפר בית-ע'ור פוקא. הכפר נמצא על כביש 443. לא היו נפגעים ולשתי מכוניות נגרם נזק קל.

ארוע פלילי-בטחוני אחר, פוענח בשבועיים האחרונים על ידי משטרת בנימין לאחר תלונה שהוגשה על ידי קבלן העובד בגדר ההפרדה ליד רנתיס. עפ"י התלונה עולה כי ציוד תשתיתי רב בשווי של כמיליון שקלים נגנב מאתר העבודות. הליכה על עקבות הגנבים הביאה את השוטרים למאהל בדוי סמוך לרנתיס, שם נמצאה הגניבה שכללה בין השאר גם כחצי טון ברזל. שני בני משפחה ממשפחת אלמחריק נעצרו כחשודים מרכזיים בגניבה.

במקביל, נגנב באותה העת, שער מתקן טיהור השפכים של מועצת מטה בנימין. שני תושבי שטחים מקומיים נעצרו לאחר שתושב נווה צוף זיהה אותם ושער הברזל אותר על רכבם.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות