חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חברה וקהילה >>

בתי הספר היסודיים: אין שביתה

 

בבתי הספר היסודיים בעיר מודיעין מכבים רעות מתקיימים היום הלימודים כסדרם. הנהגת ההורים הכריזה על שביתת מחאה בתיכונים במידה ובית הדין יוציא צווי מניעה

 

הבוקר, א', יתקיימו הלימודים כסדרם בבתי הספר היסודיים במודיעין מכבים רעות, כך הודיע יו"ר הנהגת ההורים העירונית מיגל הרף.

לאור הבלבול שנוצר כתוצאה מהודעות השונות שניתנו על השבתת בתי הספר היסודיים לאות הזדהות עם מאבק ארגון המורים הודיע הרף כי במודיעין מכבים רעות לא יושבתו הלימודים.

"אנחנו לא מכירים בסמכות של שום ארגון הורים המתיימר לייצג את כלל ההורים במדינת ישראל," מסביר הרף, "שביתה היא צעד דרמטי שמשתמשים בו כשמוצו כל התהליכים הקודמים. לא הייתה הכנה מוקדמת להביא את ההורים של ילדי בתי הספר היסודיים לפעילות בתמיכה בארגון המורים ועל כן להשתמש בשביתה בשלב זה זהו צעד לא יעיל ולא חכם."

במקביל הודיעה הנהגת ההורים העירונית כי תשבית את התיכונים במידה ובית הדין הארצי לעבודה יוציא היום צווי מניעה למורים השובתים מארגון המורים.

מיגל הרף הודיע כי הנהגת ההורים העירונית החליטה להשבית את הלימודים ליום אחד לאות מחאה בארבעת התיכונים בעיר מודיעין מכבים רעות: עירוני א', עירוני ב' ע"ש רבין, עירוני ג' ע"ש גור ותיכון מכבי רעות.

על ההחלטה אומר מיגל הרף: "אנחנו מוחים על כך שמורים ילמדו תחת צווי בית משפט מבלי להגיע להסדר העונה על הדרישות והמטרות של השביתה בהם אנחנו ההורים תומכים".

הערב תתכנס הנהגת ההורים העירונית ותקיים דיון לגבי קביעת עמדה מוסכמת והחלטה על נקיטת צעדים בהתאם להתפתחויות.

בכל מקרה בהנהגת ההורים כבר נערכים ליום שאחרי סיום השביתה. הרף: "אנחנו כבר מקיימים דיונים עם מינהל החינוך ועם פורום המנהלים התיכונים על מנת לבחון ולבדוק דרכים להתמודד עם הבעיות שנוצרות עקב השביתה בעיקר בנושא של תגבור לבחינות בגרות".

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
יש לי שאלה לגדי ברקאי
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות