חיפוש

 

 
לדף הבית >>     >>

הנוער העובד והלומד: ”חג המעלות”

 

קן הנוער העובד והלומד במודיעין מתכונן לחג המעלות שיתחיל במצעד לפידים ויסתיים בטקס מרגש כולל כתובת אש. לחגיגה מוזמנים כל התושבים

 

כמו בכל הארץ גם במודיעין חוגגים בתנועת הנוער העובד והלומד את "חג המעלות" עם מופעים, שירים, מצעד לפידים ומפגן אש מסורתי. החגיגה תתקיים במוצאי שבת, 27.10 וכל התושבים מוזמנים להגיע.

החגיגה תתחיל במצעד לפידים מרהיב בשעה 19:00 מבית הספר אופק בעמק דותן ועד למתחם התנועה ולאחריו יחל המופע המרכזי ברחבה בין מרכז מרל"ז להולמס פליס.

בכדי להרים מופע שכזה, עומלים חניכי הקן על כתיבת הקטעים, השירים ויצירת הריקודים, כאשר במופע ישתתפו כלל חניכי הקן מכיתה ד' עד יב'.

"השנה בחרנו נושא מיוחד למופע - "והילד הזה הוא אני" המבוסס על ספר השירים שכתב יהודה אטלס", מספרת מיטל יעיש, משכבת המעפילים (שכבה י"א) מהקן.

בסוף המופע ידליקו החניכים כתובות אש אשר על כולן עובדים החניכים. לחג מוזמנים מכובדים מהעיר, הורי החניכים, בוגרי הקן לדורותיהם וכמובן כל תושבי העיר.

"מה ששונה בחג הזה מכל דבר אחר, זה שמדובר במשהו שאנחנו אחראים עליו, והוא יקום ויפול עלינו - החניכים של הקן. זוהי יצירה שלנו, וברור לנו שהיא תוכל לקרות רק בעבודה משותפת של כולם ביחד", מסבירה שני קורן, גם היא משכבת המעפילים (י"א), אחת המדריכות הצעירות בקן.

"נשמח לראות את הורי החניכים ותושבי העיר שותפים ליצירה של החניכים ומביעים תמיכה בחשיבות קיום תנועת הנוער בעיר, אשר נמצאות בגדילה מתמדת בשנים האחרונות", מסכמת ענבל לוי, רכזת הקן.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות