חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חברה וקהילה >>

לומדים בלב התחנה המרכזית

 

עיריית מודיעין הקימה את מסוף התחבורה הציבורית החדש בצמוד לבית ספר עידנים. הנהגת ההורים דורשת לפנות באופן מידי את המפגע שמסכן את הילדים

 

באופן תמוה ולא ברור באמצע החופש הגדול החליטה עיריית מודיעין להקים את מסוף התחבורה הציבורית החדש בכביש משה סנה המקיף את בית ספר "עידנים".

בעוד 10 ימים כאשר תפתח שנת הלימודים ימצאו התלמידים במשך כל שעות היום מוקפים באוטובוסים יוצאים ונכנסים.

אם ההחלטה הייתה נופלת באמצע שנת הלימודים סביר להניח שההורים לא היו מאפשרים זאת אבל בחופש הגדול לא היה שם אף אחד להביע את המחאה.

אבל מספר ימים לאחר תחילת הפעילות של המסוף גם ההורים ראו את גודל הבעיה והבינו את המפגע הבטיחותי הקשה שמחכה לילדיהם וכבר השבוע שלחה הנהגת ההורים של בית הספר מכתב חריף, למנכ"ל העירייה יורם כרמון, בבקשה לסלק את המסוף הצמוד לבית הספר.

מיכל ירושלמי, יו"ר ההנהגה וחברי הנהגת בית-ספר "עידנים" כתבו לכרמון כי תחילת השנה של ילדי בית-הספר, צוות ההוראה וההורים תהיה קשה במיוחד. במכתבם מציינים ההורים את הבעיות הבטיחותיות הרבות שיוצר מצב בו בית ספר ממוקם בלב תחנה מרכזית.

"בשעות הבוקר כשתנועת רכבים עמוסה גם כך, כמות הרכבים שתעבור באיזור תהיה גדולה מאד ותהווה סכנה ממשית לילדים שיגיעו לבית הספר. הכניסה האחורית לבית הספר משמשת בעיקר את הילדים הצעירים ילדי החט"צ, כיתה א' וב', שעדיין זקוקים לליווי ההורים. החניה שגם כך היתה קטנה, תהיה מעכשיו עמוסה גם באוטובוסים וברכבים של אזרחים שמשתמשים בתחבורה הציבורית. שוב סכנה גדולה לילדים".

עוד מציינים ההורים כי ריבוי אנשים באיזור בית-הספר, ללא שמירה ואבטחה איננה בטיחותית כלל. הרעש שיעשו האוטובוסים יפריעו למורות ללמד ולתלמידים להקשיב ולהתרכז וזיהום האוויר שיהיה באיזור בית-הספר יסכן את התלמידים וצוות ההוראה.

כאמור ההורים דורשים לפנות באופן מידי את מסוף האוטובוסים ולהעבירו לאיזור מרוחק מבית הספר. "ללא שום ספק ביטחון ובריאות ילדינו צריכים להיות בראש סדר העדיפויות שלנו ושל העירייה, ואנו סמוכים ובטוחים שניתן יהיה למצוא פתרון הולם ונכון יותר לסידור התחבורה הציבורית."

בתגובה נמסר מדוברות עיריית מודיעין מכבים רעות: "מסוף התחבורה הזמני של חברת קונקס אמור לפעול ממגרש החנייה שמול בנין העירייה. משרד התחבורה הקצה לטובת הנושא 600,000 ש"ח והעניין נמצא בשלבי אישורים מתקדמים."

"השאיפה היא כי עד שלושה חודשים יוכל המסוף לפעול משם ולאחר שנתיים יעבור לתחנה המרכזית הקבועה שבמע"ר ליד עזריאלי. תחנת היציאה ליד בי"ס עידנים כיום היא זמנית ונהגי האוטובוס הונחו לדומם את המנוע ליד ביה"ס ולהניעו רק כשיחלו לנסוע."

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות