חיפוש

 

 
לדף הבית >>     ספורט >>

”צעירי הגבעה” העפילה לרבע הגמר בליגת הכדורסל

 

קבוצת ”צעירי הגבעה” שמייצגת את מודיעין מכבים רעות בליגת בתי הכנסת והקהילות הארצית בכדורסל העפילה השבוע לרבע הגמר לאחר שנצחו בשני משחקי חוץ את הקבוצה של נחלים בתוצאה 57:50 ואת קבוצת יבנה בתוצאה 63:57.

 

 מידי שנה מתקיימת ליגת בתי הכנסת והקהילות הארצית ע"ש רפי הורנצ’יק ז"ל שכיהן כיו"ר אליצור ראשון לציון לפני כ-20 שנים. לאחר מותו הוקמה לזכרו ליגת בתי הכנסת הראשונה בישראל בראשון לציון. מאז ועד היום התפתחו ברחבי הארץ ליגות בתי כנסת רבות בהן גם הליגה של מודיעין מכבים רעות.

בליגה הארצית משתתפות 12 הקבוצות הטובות ביותר מכל עיר ואת מודיעין מכבים רעות מייצגת כאמור קבוצת "צעירי הגבעה" שזכתה בשנת 2015  באליפות בליגת בתי הכנסת המקומית.

חברי הקבוצה הם חלק מקהילת צעירי הגבעה שקיימת בעיר מזה 10 שנים בשכונת משואה. חברי הקהילה שמתפללים במבנה של גן ילדים נמצאים בימים אלו בעיצומו של קמפיין לגיוס כספים להקמת בית כנסת ומרכז קהילתי חדש ברחוב נחל זהר על שמו של סנ"צ ברוך מזרחי ז"ל, תושב השכונה שהתפלל בבית הכנסת ונרצח בפיגוע בערב ליל הסדר בדרך לארוחת החג. שחקני הקבוצה שמשחקים כבר 9 עונות בליגת בתי הכנסת המקומית,  כבר מתכוננים לקראת משחקי הרבע שייערכו במהלך חודש אוקטובר. כל שנותר לנו זה לאחל להם בהצלחה.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
יש לי שאלה לגדי ברקאי
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות