חיפוש

 

 
לדף הבית >>     הורסקופ >>

הורוסקופ: 5 – 11 באוגוסט 2016 / חוה מזור

 

התקוות, האהבות, השמחות והעצב, הטיולים והבריאות, הזוגיות והחיים בכלל. הכל בתחזית השבועית של חוה מזר לשבוע: הורוסקופ: 5 – 11 באוגוסט 2016 

 

טלה

בימי סוף השבוע: הימנעו מביקורתיות יתר. לקראת מוצאי שבת: הכינו תוכנית בילוי מהנה. שלישי-רביעי: מתח עלול להתעורר ביניכם ובין מישהו נוקשה וצר אופקים. אל תיכנסו לתכתיבי הסביבה ושחררו את עצמכם ממחויבויות מתישות. ענייני השיגרה נהיים משעממים? הטלה מיד מחפש אקשן ויוצא אל השטח. הכינו תוכניות לסוף השבוע הבא, במיוחד אלה שקשורים לביקורים ולנסיעות.

 

שור

בימי סוף השבוע: העדיפו היגיון בריא ותקשורת בונה. מומלץ להיות מוקפים באנשים אהובים, לאפשר לעצמכם להיפתח לחוויות ולזרום עם הרגשות. המחצית השנייה של השבוע: כדי לאפשר לקשר שבו אתם מעורבים להימשך, יהיה עליכם לשנות דברים שנמצאים בבסיס מערכת היחסים. היעדר כל גמישות והבנה כלפיכם - ירגיז ויתסכל אתכם. ענייני כספים והשקעות: מועדים לתסכול.

 

תאומים

במהלך סוף השבוע השתדלו להימנע ממאבקים ומחילוקי דעות, גם אם מישהו יגרור אתם לכך. ראשון-שני: מתאימים לראיונות ולפגישות עבודה חשובות. תרגישו נוח באירועים ובמפגשים שכן תהיו תקשורתיים ומשכנעים מתמיד, ומי שצריך להיעזר בחוכמה ייצא נשכר מהתקופה. היכרות חדשה תפתח לפניכם עולם חדש ותעורר את התלהבותכם. שלישי-רביעי: סגלו איפוק בענייני עבודה וקריירה.

 

סרטן

מומלץ במהלך השבוע לתפקד בסביבה שבה אתם מרגישים אהובים, מוגנים ובטוחים. הנחושים שבכם יודעים לאן פניהם מועדות ומוכנים להשקיע כדי להגיע למטרה, לכן חשוב להיות ממוקדים ומעשיים. תמיכה שתקבלו מהסביבה תוסיף לביטחונכם העצמי. גישה ממוקדת תבנה אתכם, לכן ישתלם לכם לגלות פתיחות וגמישות. הפעילו גישה חיובית והימנעו מאנרגיה תובענית.

 

אריה

הכוכבים עשויים לרענן בכם צדדים יצירתיים ועסקיים, כמו גם השראה וכריזמה. יש לכם עכשיו את היכולת לבלוט ולהרשים, מצב שיגביר את החושניות ואת הצורך לחוש דברים באופן פיזי ודרמטי. ענייני כספים והשקעות מקבלים דגש עד ה- 19 באוגוסט. כוכב אוראנוס ממשיך להבליט את יכולתכם להפתיע במחשבה ייחודית עם טוויסט של חזון ומקוריות. שלישי-רביעי: שימרו על אנרגיות מתונות.

 

בתולה

מיקום כוכבים משמעותיים במזלכם עשוי להתקשר ליוזמות תקשורתיות, כמו גם לענייני תדמית ולעיסוק בעניינים שוטפים ועסקיים, המעמידים אתכם בפני הצורך לבחון ולשכלל מחדש את הישגיכם ואת תוכניותיכם. המשך החודש עשוי להעיד על סיכויים לקידום והתייחסות לכישרונכם. כדאי שתפעלו מתוך ביטחון רב יותר בעצמכם ובכישוריכם ותגלו עקביות.

 

מאזניים

מיקום הירח במזלכם (בראשון-שני) יגביר אצלכם ציפיות ותקפיץ למעוניינים שביניכם ענייני עבודה, זוגיות וחברה. יש הזדמנות להוכיח את יכולותיכם, תהיו פתוחים, חדשניים והישגיים. בילוי והתאווררות יאפשרו לכם להתבלט, ולקחת פסק זמן מבעיות מטרידות. מומלץ בחום לשנות שגרה ואווירה. ענייני כספים והשקעות עשויים לאפיין את המחצית השנייה של השבוע.

 

עקרב

מיקום השמש בבית הקריירה שלכם מגביר מאוד את מעורבותכם ואת רגישותכם לגבי כל מה שקורה סביבכם. קחו בחשבון שלא תמיד הדברים יזרמו בנינוחות, שכן אתם נאלצים להגדיר מחדש גבולות בקשר האישי או המקצועי. הימנעו מהנטייה לעקשנות ורגישות בכל הקשור בענייני מעמד וסמכות. השבוע תהיו זקוקים במיוחד למסגרת ולמשמעת. סגלו זהירות בענייני כספים והשקעות.

 

קשת

היצירתיים והמקוריים שביניכם לא חדלים להפתיע לטובה, לכן, חשוב להתמקד בעובדות ולהתמודד באופן פרקטי עם העשייה. ימים ראשון-שני עשויים להיות תקשורתיים ומוצלחים, בתנאי שתגלו ריכוז, יסודיות ויעילות. המישור החברתי מקבל דגש. היכרות גורלית מסתמנת באופק, ייתכן שתוך כדי נסיעות בארץ או בחו"ל, אך גם בהתכתבויות ובמהלך פעילות חברתית.

 

גדי

תקופת מזל אריה מדגישה ענייני כספים והשקעות שתגיע לשיאה בתוך שבועיים. מיקום ונוס ומרקורי בבתולה (עד סוף חודש אוגוסט) עשויה להדגיש ענייני חו"ל ונסיעות. שינוי בתפיסת עולמכם עשוי להתרחש בתחום מרכזי בחיים. בהמשך החודש תוכלו להרחיב את תחום פעילותכם. התוצאה, גם אם תלווה בקשיים, תהיה תכליתית, כיאה למזלכם.

 

דלי 

ראשון-שני: עשויים להדגיש ענייני חו"ל ונסיעות. השתמשו בקסם האישי שלכם ליצירת קשרים איכותיים. מטבע הדברים מומלץ להתחבר לפעילויות לא שגרתיות. לקראת המחצית השנייה של השבוע אתם מתקשים לעמוד בדרישות שלכם מעצמכם ומול לחצי הסביבה התובענית והחונקת. הימנעו מפני גישה נמהרת ומתסכלת שעשויה לגרור התנגדויות, גלויות או סמויות מצד אנשים קרובים אליכם.

 

דגים

כושר האבחנה האנליטי שלכם גובר. הכוכבים משדרגים אינטואיציות עמוקות ותחושות בטן חדות. השפעת פלוטו על מרקורי כשהוא בהיבט הרמוני מחזקת מאוד את האינטואיציה המשפיעה על ההחלטות ועל הפעולות, וכדאי להאמין לתחושת הבטן. תחת השפעה זו קולטים אנשים חדשים במהירות ומכיוון שמעמיקים לחקור, רואים את האמת. ענייני רגשות עשויים להיות מודגשים.

  

הטור האסטרולוגי של חוה מזר-טלפון  5731540 – 03

כל הזכויות שמורות ©

 

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
יש לי שאלה לגדי ברקאי
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות