חיפוש

 

 
לדף הבית >>     הורסקופ >>

 הורוסקופ: 21 – 27 בספטמבר 2018

 

התקוות, האהבות, השמחות והעצב, הטיולים והבריאות, הזוגיות והחיים בכלל. הכל בתחזית השבועית של חוה מזור. הורוסקופ: 21 – 27 בספטמבר 2018

 

  טלה

הימים המתישים של השבוע הם שבת-ראשון. לאחר מכן תיכנסו לימים נוחים יותר, תרגישו הקלה ותוכלו סוף סוף להשתחרר משבוע מלחיץ. הירח המלא מול מזלכם בימים שני ושלישי: מומלץ להיות מוקפים באווירה אסתטית והרמונית ולהימנע מחיכוכים לא רצויים. לבודדים שבכם מומלץ בחום להכין תוכנית שתביא לעשייה חיובית, יצירתית ובונה.

 שור

שבת-ראשון עשויים להיטיב עמכם. בעקשנות מפתיעה תצליחו להתגבר על מה שמציק, ומי יודע - אולי גם למצוא אהבה או ידידות מרגשת שתיכנס בימים אלה לתוך חייכם. המישור העסקי והיצירתי מקבל תפנית. לנשים שבכן מומלץ לנוח לפני כניסת החג, כדי לא לחוש מותשות בו. בערב החג תחושו מוגנים והרמוניים באם תהיו מוקפים בתחושה של נוחות ונהנתנות, עם בני משפחה וחברים.

 תאומים

השבועות האחרונים אילצו אתכם לעשות שינויים בתבניות ההתנהגות, ו/או בהרגלי חיים שלא משרתים אתכם יותר. יש כאן מוכנות לתהליך של שינוי מהותי, לעיתים פסיכולוגי - או שמדובר בהרגלים מאד עמוקים שקשה לוותר עליהם, ויש צורך לאמץ מנגנוני הגנה חדשים. אתם יותר תקשורתיים, מלאי קסם אישי ומוקפים באנשים מפרגנים. אל תחמיצו להפגיז נוכחות באירוע חגיגי.

 סרטן

אתם נהנים מביקורים ומחופשות, ובסך הכל מנסים להחזיר לעצמכם את הביטחון הכה חיוני לכם. כוכב ונוס שוהה במזל עקרב, בית האהבה, היצירה והילדים שלכם. הפופולריות שלכם עולה ואתם מוצאים את עצמכם מוקפים בהתעניינותם של חברים, קרובים ומכרים. ימי החג: מקיפים אתכם עם בני משפחה. לבודדים שבכם מומלץ להתחבר לפעילות הרמונית, כדי לא לחוש לחוצים ובודדים.

 אריה

בימי סוף השבוע ותחילתו מישהו עשוי להעביר לכם מסרים כפולים ולא ברורים. ייתכן שגם אתם לא בטוחים במה שאתם מרגישים, לכן זה לא הזמן להגיע להחלטות, במיוחד כספיות. לירח המלא (שלישי-רביעי) תהיה השפעה טובה על מצב הרוח שלכם, הכל פתאום יזרום ביתר קלות, כבני מזל נהנתנים תוכלו לארח או להתארח ולהתפנק בחברת האהובים עליכם.

 בתולה

התקופה מדברת על לקיחת אתגרים עתידיים, מצבכם ישתנה באמצעות שינוי בגישה ואלה מכם, שישכילו לכלכל את מעשיהם היטב, יכינו את עצמם לתנופה פיננסית עתידית, למרות כל ההוצאות הבלתי צפויות הנלוות לכך. הדאגנות שלכם עדיין תופסת מקום מרכזי בחייכם, אבל עם רצון חזק תוכלו לשלוט בנטייה לא רצויה זו. רבים מכם ניחנו בהופעה יפה ואסתטית. הקיפו את עצמכם באנשים מפרגנים.

מאזניים

אתם חשים את תלאות היומיום, אך החל מיום שני אתם נטענים באנרגיית ימי יום ההולדת, שמקילה עליכם. כתוצאה מכך תמצאו את עצמכם פונים לכיוונים שמהווים אתגר לאינטליגנציה שלכם. הדבר אמור במיוחד ליצירתיים ולדינמיים שבכם. כניסת השמש למזלכם עשויה לשפר את מצבכם ואת מצב הרוח שלכם. אתם מארחים נפלאים ואסתטיים, או זוכים לאירוח מרגש.

 עקרב

התקופה מתקשרת לשאלות שמציקות לכם לאחרונה, לשינויים שיהיו בחייכם, לדברים שמסתיימים ולדברים שמתחדשים. ייתכן שאתם נמצאים בסיומו של פרק משמעותי בחיים ובהתחלה חדשה, שתבוא לידי ביטוי בהתנהלות הפיננסית, המקצועית או בכל מישור חיים אחר שתובע שינוי. לאחדים מבני המזל קיימת תנופה מחודשת וחבל לקלקל דברים בשל חוסר רגישות.

 קשת

כניסת השמש למזל מאזניים לקראת יום שני (לתקופה של חודש) תיטיב עימכם. התקשורתיים שבכם יוכלו ליהנות מכושר שכנוע ומיכולת ליצור את המציאות הרצויה, לגבש תוכניות אישיות ולהיערך עסקית. מומלץ וכדאי בחום להתחבר לפעילויות שיעזרו לכם להצטיין. ימי החג: ייטיבו עימכם. רכזו את כל הכוחות והמשאבים לימים אלה, והקיפו את עצמכם בחום, אהבה ופרגון.

 גדי

אפשרויות חדשות, מעניינות ואף מרגשות מצפות לכם. בכל הקשור לעבודה ולקריירה תצטרכו לסיים קודם איזושהי עבודה שחורה או חובה, ורק אז תיכנסו לתהליך של התפתחות שיוביל אתכם לכיוונים אחרים.  אתם עומדים בפני תקופה חשובה והתנהגותכם בעבודה היא מבחן רציני לכם ולסביבה שבה אתם עובדים. לא תוכלו לרצות את כולם, וחשוב שתהיו נאמנים לעצמכם ולקו שבו בחרתם.

 דלי

אתם פתוחים לשינויים ומסתגלים במהירות לכל מצב, בתנאי שאין בו שיעמום ושגרה. את הרוגע תוכלו למצוא כרגע בעיקר בנסיעות ובהתנסויות חדשות. אתם מחפשים יותר יציבות בחיים, וייתכן שמה שנראה לכם לא רציני במבט ראשון עשוי להתפתח בהמשך למשהו משמעותי. ימי חג הסוכות: ייתכן שתבלו בחו"ל, או תארחו אנשים מחו"ל. מכל מקום האווירה מלבבת וכיפית.

 דגים

אתם בתהליך מתמשך של מהפך ושינוי, שהיא למעשה תוצאה טבעית של תהליכים קודמים. ייתכן שאתם מנסים להיאחז בכוח בקיים ובמוכר, אך זרימה עם השינוי וקבלתו מאפשרות להפיק ממנו את המיטב. יחד עם זאת, בגלל ההיבט הכוכבי המורכב והלא פשוט, זוהי גם תקופה מאמצת ולא מפנקת וכדאי לפרק מתחים על ידי התארגנות מעשית. המישור הרגשי נוטה לריגושים.

הטור האסטרולוגי של חוה מזר-טלפון  5731540 – 03

כל הזכויות שמורות @

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות