חיפוש

 

 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

הדרך הנכונה לטיפול בבעיות ביוב

 

מערכת ביוב תקינה היא דבר שאנחנו לוקחים כמובן מאליו במהלך חיי היום יום שלנו. העובדה מערכת הביוב עובדת ומפקדת כהלכה היא לא דבר שאנחנו מקדישים לו יותר מידי מחשבה. כל זאת משתנה ברגע באנו מגלים בעיה במערכת הביוב

 

מערכת ביוב תקינה היא דבר שאנחנו לוקחים כמובן מאליו במהלך חיי היום יום שלנו. העובדה מערכת הביוב עובדת ומפקדת כהלכה היא לא דבר שאנחנו מקדישים לו יותר מידי מחשבה. כל זאת משתנה ברגע באנו מגלים בעיה במערכת הביוב. מאותו רגע ועד התיקון של אותה בעיה, פתאום אנו מבינים את מלוא המשקל של תפקוד שוטף ותקין של מערכת הביוב.

תקלות במערכת הביוב

במערכת ביוב מודרנית יכולות לצוץ בעיות שונות מסוגים שונים. בעיות אלה מפריעות לזרימה התקינה של שפכים ושל סילוק שלהם. על מנת להבין אילו בעיות הן הנפוצות ביותר במערכות ביוב בישראל, הכנו עבורכם רשימה קצרה – 

  • סתימות -סתימה של מערכת הצינורות היא הבעיה הנפוצה ביותר בקווי ביוב. הסתימות קורות ממגוון סיבות, והמשותף לכל אלו הוא הצטברות של חומרים זרים בקווי המערכת, המפריעים לזרימה התקינה של השפכים והנוזלים.
  • הצפה- מערכות ביוב רבות מתמודדות עם הצפות בדרגות עוצמה שונות. ההצפות קורות כאשר הנוזלים המתקבלים במערכת עולים בכמותם על הקיבולת המקסימלית שלה. במקרה כזה, נאלץ להתמודד עם עלייה של מפלס מים ושפכים במקלטים, מרתפים ועוד.
  • שורשים – במקרים רבים, שורשים של עצים יחדרו למערכת הביוב, יגרמו לסדקים ושברים בצינורות ואף יסתמו אותן כליל. 
  • נזילות – נזילות הן השם הכולל ליציאה של נוזלים ממערכת הצינורות, שאמור להיות טומה. הנזילות יכולות להיגרם מסדקים בצינורות עצמם או מחיבור לקוי שלהם אחד לשני. 

כמובן שקיימות בעיות נוספות שעלולות להתגלות במערכת ביוב, אך אלו הנפוצות והמרכזיות שבהן. 

יעילות הטיפול

כפי שהסברנו, יעילות הטיפול בתקלות במערכת הביוב היא חשובה מאין כמותה. ככל שנפתור את הבעיה מהר יותר, כך תפגע פחות איכות החיים של המשתמשים, נוכל לצמצם עלויות (מכיוון שלא ניתן לבעיה להחמיר עם הזמן) ולהחזיר את המצב לקדמותו בצורה הטובה ביותר.

מהי הדרך היעילה לטיפול בבעיות?

הדרך היעילה ביותר לטיפול בתקלות ביוב היא כמובן הביובית. ביובית היא משאית המצוידת במכשור מגוון הנועד לתת מענה הולם לתקלות שונות מסוגים שונים במערכות ביוב. הביובית היא נייידת, כך שהיא יכולה להגיע לכל מקום במהירות, ולשמור על יעילות גבוהה בטיפול. הציוד אותו נושאת הביובית כולל בין היתר מערכת שאיבה רבת עוצמה לטיפול בהצפות, מכשיר לחץ מים גבוה המסייע לפתיחת סתימות קשות במיוחד, סכין עוצמתית לחיתוך ופירוק של שורשים ושאר גורמים זרים, מצלמה לאיתור בעיות בצנרת ועוד. ביובית היא הפתרון האולטימטיבי למגוון רחב של בעיות של מערכות ביוב גדולות וקטנות כאחד. 

שירותי ביובית בעיר חיפה

חיפה היא עיר עתיקה ובעלת היסטוריה ארוכה. משום כך הרבה מתשתיות הביוב שלה הן ישנות ומוזנחות בחלקן. על מנת לפתור בעיות ביוב וצנרת בחיפה ביעילות ובמהירות, עלינו ךיהעזר בשירותי ביובית מקצועיים, שיוכלו לזהות את מקור הבעיה ולפתור אותה. הקליקו פה לשירותי ביובית בעיר חיפה -  הקליקו פה לשירותי ביובית בעיר חיפה

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות