חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חברה וקהילה >>

איפה לומדים הסטודנטים ממודיעין לתואר ראשון

 

האוניברסיטה המועדפת על תושבי מודיעין היא בר-אילן. אחריה אוניברסיטת תל-אביב. כך עולה מנתונים שפרסמה הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה לשנת הלימודים תשס"ד – תשס"ה. באותה שנה למדו באוניברסיטאות לתואר ראשון 629 סטודנטים ממודיעין מכבים רעות. הרוב-26.7 אחוזים באוניברסיטת בר-אילן

 

האוניברסיטאות הבאות במדרג כמועדפות על תושבי מודיעין מכבים רעות ממוקמות גם הן במרחק של עד שעה נסיעה בכבישים פקוקים. 21.8 אחוזים מהסטודנטים לתואר ראשון לומדים באוניברסיטת ת"א ובאוניברסיטה העברית לומדים 21.6 אחוזים.

גם אוניברסיטת בן-גוריון מככבת ברשימה המועדפת על סטודנטים לתואר ראשון ממודיעין, ובה לומדים 21.5 אחוז מכלל הסטודנטים בעיר.

אחרונה חביבה בסולם העדיפות היא העיר הצפונית חיפה. 6.4 אחוז מהסטודנטים של מודיעין לומדים בטכניון ו-2.1 אחוז לומדים באוניברסיטת חיפה.

באותן שנים אגב, נרשמו ללימודי תואר ראשון ממודיעין מכבים רעות רק 274 סטודנטים מתוכם החלו את הלימודים 63.5 אחוז, כאשר 19.7 אחוז נדחו ואילו 16.8 התקבלו אך אינם לומדים.

הנתונים הם מתוך הסקר שערכה הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה של תכונות דמוגרפיות של מועמדים ללימודים, סטודנטים ומקבלי תארים באוניברסיטאות לשנת הלימודים תשס"ד – תשס"ה.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות