חיפוש

 

 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

צביעת ספות מעור – האם זה כדאי?

 

ספה מעור היא ספה מרשימה מאוד, כזאת שקשה מאוד לפספס אותה. הבעיה העיקרית עם ספות מעור היא שהספות האלה נוטות להישחק במהירות רבה. אם לא תדעו כיצד לשמור על הספה, תמצאו את עצמכם מחליפים את הספות בקצב מסחרר. אך לפני שאתם מחפשים חנות רהיטים שמוכרת ספות מעור, אולי ישנו פתרון אחר שתוכלו לבחור בו. צביעת ספות מעור זוהי עוד אופציה שאותה תוכלו ליישם כדי לחדש את הספה. אך האם באמת מדובר על פתרון שיהיה דומה להחלפת הספה הישנה בספה חדשה? בדיוק את השאלה הזאת החלטנו לבדוק בצורה מעמיקה כדי לתת לכם תשובה חד משמעית

 

חידוש הספה בתקציב מינימלי

אין לכם כמה אלפי שקלים לשלם על ספה חדשה? כל מי שרכש ספה מעור יודע שהיא יקרה בהשוואה לאלטרנטיבות האחרות. צביעת ספות מעור זה פתרון מעולה לכל אותם האנשים שיש ברשותם תקציב מינימלי. זה שאין לכם כסף לרכוש ספת עור חדשה זה לא אומר שתצטרכו להשאיר אותה שחוקה ורעועה. הצביעה תעניק לספה מראה חדש, כל זאת בסכום של כמה מאות שקלים בלבד. יכול להיות כי אפילו אתם לא תזהו שמדובר על אותה הספה בדיוק.

התאימו את הספה לדרישות שלכם

כל אחד יכול להגיע עם הדרישות שלו בנוגע לאופציה של צביעת ספות מעור. האפשרות הראשונה תהיה לחדש את הצבע הקיים של הספה, כך שהוא לא ישתנה בכלל. האפשרות השנייה תהיה להעניק לספה צבע אחר לגמרי, כזה שיעניק לה מראה חדש. כל אחד רשאי לבחור את האפשרות שעבורו תהיה האפשרות הכי מתאימה. עד שאתם כבר מחדשים את הספה, מוטב כי תתאימו אותה אליכם כמו כפפה ליד. אחרי שהצבע של הספה יחודש תוכלו לראות אותה כמו ספה חדשה לכל דבר ועניין.

לפני שצובעים דואגים לבצע תיקונים

לא כל החברות שמספקות שירותי צביעת ספות מעור, גם מבצעים תיקונים מקיפים. עליכם לקחת בחשבון כי הספה הישנה עשויה להיות שחוקה והרוסה, עניין שלא ניתן להתעלם ממנו. זה שאתם צובעים את הספה זה לא אומר שתוכלו להשתמש בה זמן רב. הטיפ שלנו אליכם הוא קודם כל לתקן את הספה, ורק לאחר מכן לצבוע אותה. תוכלו לפנות לחברה מנוסה שמבצעת גם צביעת ספות וגם מספקת שירותי תיקונים מקיפים.

פתרון זמני שיכול להיות פתרון קבוע

זה נכון שהשאיפה תהיה בשלב כזה או אחר להחליף את הספה הישנה בספה חדשה. אך יש כאלה שמבינים כי צביעת ספות מעור לא חייבת להיות פתרון זמני. כל עוד הצביעה נעשית בצורה מקצועית היא יכולה להחזיק מעמד שנים ארוכות. כך שהספה הישנה יכולה להחזיק בקלות עוד כמה שנים מבלי שתחליפו אותה. כאשר תרגישו שאתם רוצים להתחדש תוכלו לעשות את הצעד המשמעותי הזה.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות