חיפוש

 

 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

פסיכותרפיסטית – אל תוותרו על הסיוע שהיא יכולה לתת לכם 

 

לאחרונה כל משימה שאתם צריכים לבצע נראית כמו אתגר בלתי נסבל? לא ברור לכם איך תוכלו להתמודד עם המשימות השונות ואתם רוצים להקל על עצמכם? החיים בבית נהיו מורכבים מידי ומאוד רחוקים ממה שהם היו בעבר? או שאתם חווים קשיים בהורות?

 

לאחרונה כל משימה שאתם צריכים לבצע נראית כמו אתגר בלתי נסבל? לא ברור לכם איך תוכלו להתמודד עם המשימות השונות ואתם רוצים להקל על עצמכם? החיים בבית נהיו מורכבים מידי ומאוד רחוקים ממה שהם היו בעבר? או שאתם חווים קשיים בהורות? לכל אחד מאתנו יכולים להיות לא מעט משברים בחיים, אך מה שמבדיל בינינו, זו השאלה מה אנחנו עושים מולם. האם, כאשר מגיע משבר, אתם מסתכלים לצד השני ומתעלמים? האם אתם טומנים את הראש בחול ומעמידים ששום דבר לא קורה? או שאולי אתם מיישרים מבט אל מול הקושי ורוצים להתמודד איתו? האמת היא, שאם אתם חווים קושי, אתם לא לבד. ואם אתם רוצים להבין וגם למצוא דרכים חלופיות, יעילות יותר, להתמודדות, תוכלו לפנות לפסיכותרפיסטית שתוכל לעזור לכם. פסיכותרפיסטית היא אשת מקצוע שלמדה את התחום לעומקו, צברה בו הרבה מאוד ידע ובעזרתו היא תוכל לעזור לכם להתמודד עם מה שמטריד אתכם. 

הדרך הנכונה לבחור פסיכותרפיסטית

ישראל מלאה בפסיכותרפיסטיות שעובדות בתחום הזה ומציעות טיפולים מסוגים שונים. יחד עם זאת, לא כל אשת מקצוע באמת תוכל להתאים לכם, כי יש כאן גם עניין של כימיה. ממש כפי שלא יכולה להיות לכם כימיה עם כל אדם שאתם פוגשים ברחוב, כך קורה גם לגבי המטפלת שלכם. לכן, אם שמעתם על פסיכותרפיסטית שיש לגבי המלצות רבות, כדאי להיפגש איתה ולהתרשם בעצמכם כיצד הייתה החוויה ואיזו תחושה היא יוצרת אצלכם. בנוסף לכימיה, צריך גם לבדוק איזה סוגים של טיפולים מציעה אשת המקצוע. למשל, האם מדובר על פסיכותרפיסטית שמציעה רק טיפולים אישיים או גם זוגיות? והאם זו אשת מקצוע שמציעה גם טיפולים בילדים ונוער? שווה לקחת בחשבון את כל הפרטים האלה ולבדוק מראש כל מה שאתם יכולים. אין ספק שבכל תחום בחיים שבו אתם רוצים לקבל שירות יש משמעות לניסיון, אך בתחום הזה זה נכון פי כמה. אתם לא באמת רוצים לפנות לפסיכותרפיסטית שזה עתה סיימה את הלימודים, ולכן חשוב לברר מזה כמה שנים היא עובדת במקצוע. 

כמה עולים טיפולים מהסוג הזה? 

בריאות הנפש היא אומנם הדבר החשוב ביותר שיש לאדם, כי בלעדיו החוויה שלנו בחיים עלולה להיות קשה ביותר, אך טבעי שתעורר אצלכם השאלה – כמה באמת סביר לשלם על זה? לכן, אם גם אתם תוהים על איזה מחירים מדובר, אתם צודקים. קחו בחשבון שכל אשת מקצוע מהתחום הזה גובה מחירים אחרים, שנגזרים מהניסיון ומהמוניטין שלה. יחד עם זאת, זה עדיין לא אומר שעליכם לבחור את אשת המקצוע שגובה את המחירים הכי גבוהים שיש. קיימת אפשרות להשוות מחירים ולדבר עם מספר נשות מקצוע שונות, כי מגיע לכם לשלם סכום שתוכלו לעמוד בו בלי קשיים מיוחדים. 

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
יש לי שאלה לגדי ברקאי
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות