חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

מרכז הספורט העירוני נפתח

 

המרכז נפתח בהתאם להנחיות התו הסגול כאשר תהיה כמות מוגבלת של מתאמנים בזמן נתון, והרישום יבוצע מראש בלבד

 

בהתאם להנחיות המאפשרות חזרה מדורגת לשגרה, נערכת העירייה לפתיחתם המחודשת של מוסדות עירוניים. כזכור, בשבוע שעבר נפתח שירות הייעוץ לאזרח לקבלת קהל בהתאם לתו הסגול, והשבוע מצטרף מקום נוסף שלבטח חיכיתם לו, במיוחד לאחר שהייה ממושכת בבית.

ניחשתם נכון, זהו מרכז הספורט העירוני. המרכז מתחיל לפעול כבר שלשום, כאשר בשלב ראשון רק חדר הכושר נפתח. מנהלת אופק האחראית על ניהולו של מרכז הספורט, נערכה בתקופה האחרונה לקראת פתיחתו, במגבלות התקנות והנחיות התו הסגול, כך שמחד יוכלו תושבים לשוב לפעילות גופנית מהנה ומצד שני, למנוע ככל הניתן את התפשטות נגיף הקורונה. לפני הפתיחה, נוקה המקום בדגש על מתקני הכושר וחדרי השירותים באופן יסודי, וכך ימשיך להיות עם הפעלתו המחודשת של המרכז. בנוסף, סומנו מתקנים  אשר לא ניתן לעשות בהם שימוש בתקופה זו, וכן תהיה חובת חבישת מסכה לפני ואחרי האימון, ושמירת מרחק של שני מטרים בין המתאמנים.

שעות הפעילות של המרכז יהיו 23:00-14:00, כאשר האימונים יבוצעו בקבוצות של עד 25 מתאמנים. לכל קבוצת מתאמנים, יוקצה זמן של 75 דקות, על פי חלונות זמן שנקבעו מראש, כך שיש להירשם למועד האימון המבוקש. בנוסף, יש לשלם מראש לאימון, ובהקשר זה מדגישים במנהלת אופק כי מחיר הכניסה שנקבע לכל יחידת אימון, הוא 15 שקלים בלבד והכניסה תקפה ל-48 שעות. בשלב זה, לאור המגבלות לא ייעשה שימוש במנויים או כרטיסיות, והזכויות של המנויים ישמרו עד לחזרה למתכונת רגילה.

אז איך זה מתבצע? יש להירשם ולהזמין רכישה ראשונית באופן מקוון ונוח, באתר https://m.fizikal.co.il/website/JoinNow.aspx?COBR=ykezEFy%2BowukXrqp8C7EnrflSaZ5Bxx%2BBs4lWR0zMQQ=&byContractTypeId=8000.

לאחר התשלום, כרטיס הכניסה נשלח במייל עם ברקוד QR אותו מציגים בכניסה על מסך הטלפון הנייד. רישום מראש לאימון לאחר התשלום, מתבצע באמצעות אפליקציה easy shape אותה ניתן להוריד בחנויות האפליקציה או בקישור - https://m.fizikal.co.il/wsv2/StoreLink.aspx

באפליקציה יש להזדהות על פי מס הטלפון שהוזן ברכישה הראשונית באתר.

מעתה והלאה, כל רכישת כרטיסים נוספת ניתן לבצע בקלות דרך אתר מינהלת אופק או האפליקציה תחת אייקון "חדשות ורכישות" לשונית "מבצעים

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
יש לי שאלה לגדי ברקאי
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות