חיפוש

 

 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

תקלה בניאגרה הסמויה? חברת תכלת המים מבצעת תיקונים ללא שבירת קירות

 

הניאגרות הסמויות מחליפות בשנים האחרונות את האסלות ומיכלי ההדחה הישנים, שהותקנו במשך עשרות שנים בחדרי השירותים והמקלחות. 

 

הניאגרות הסמויות מחליפות בשנים האחרונות את האסלות ומיכלי ההדחה הישנים, שהותקנו במשך עשרות שנים בחדרי השירותים והמקלחות. יועצי חברת תכלת המים, המתמחה בכלים סניטריים וניאגרות סמויות, יסבירו לכם כי תמורת תוספת קטנה במחיר, תוכלו גם אתם להתקין בדירתכם ניאגרה סמויה מהדגמים האחרונים והחדישים ביותר, שתשדרג את מראה חדר השירותים הישן ותקנה לו עיצוב חדשני, נקי ומודרני.

מה זו ניאגרה סמויה וכיצד מתקינים אותה?

בעוד שבעבר היה נהוג להתקין את מיכל ההדחה מעל האסלה בחדר השירותים, כיום נהוג להסתיר את כל מיכל ההדחה, המנגנון והצנרת מאחורי הקיר והקרמיקה, כך שרק מכסה מתכת קטן ולחצן הפעלה נותרים גלויים לעין. האסלה עצמה, שבעבר "ישבה" על הרצפה, מותקנת כיום כשהיא מרחפת באוויר ומחוברת בחלקה האחורי לקיר בטון או למתקן מתכת המוסתר מאחורי הקיר ונושא אותה תלויה באוויר.
ניאגרה סמויה ניתן להתקין בזמן שיפוץ במקום האסלות ומיכלי ההדחה הישנים, על ידי תוספת קטנה לקיר, המכוסה בדרך כלל באותה הקרמיקה הנמצאת בחדר, וכמובן בדירות חדשות כחלק מתוכנן ומובנה מחדרי האמבטיה החדשים.

מה היתרונות של ניאגרה סמויה?

ראשית כל העיצוב- בחדר בו מותקנת ניאגרה סמויה אין  יותר מיכלים, צינורות, ידיות וחלקים מפלסטיק הגלויים לעין. מאחר והאסלה מרחפת באוויר, גם ניקיון החדר קל ופשוט בהרבה,ניתן לשטוף את כל הרצפה בקלות, ואין פינות נסתרות ואזורים שקשה להגיע אליהם.
הניאגרות הסמויות מהדור החדש בנויות מחומרים עמידים ומתקדמים, המבטיחים פעולה תקינה ללא תקלות ונזילות למשך שנים רבות.
מעבר לכך, הנאגרות הסמויות חסכוניות בשימוש במים, ופעולתן שקטה בהרבה מרעש ההדחה המאפיין את המיכלים הישנים.

תיקון ניאגרות סמויות בחברת תכלת המים

בחלק מהמקרים מהססים הקונים להתקין ניאגרות סמויות חדשות בביתם, בשל החשש שייווצר קושי לבצע תיקון במקרים של תקלה או נזילה. ובכן, את מרבית התקלות הקטנות והשכיחות יותר (כמו החלפת גומיות ואטמים) ניתן לבצע בתוך דקות דרך מכסה הלחצן המותקן על הקיר. חברת תכלת המים, המתמחה בהתקנה ושירות לניאגרות סמויות באמצעות פתרונות טכנולוגיים מתקדמים, תיתן לכם פיתרוןגם לתקלות רציניות יותר (במידה וייווצרו לאחר שנים של שימוש), ותבצע כל תיקון שיידרש ללא צורך בפירוק האסלה או בפתיחת הקיר.

קניה, התקנה ושירות בחברה מקצועית ואמינה

אם אתם עומדים לפני כניסה לדירה חדשה, או לפני שיפוץ חדרי השירותים והאמבטיה, פנו רק לחברה גדולה ובעלת ניסיון כמו חברת תכלת המים, שתבצע בביתכם התקנה מקצועית של ניאגרות סמויות ממיטב החברות בעולם, ותיתן לכם אחריות ושירות בפריסה ארצית.

עירית מודיעין

 

 
 
 
היכן מחביאים גופה

היכן מחביאים גופה

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות