חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חברה וקהילה >>

”קלאסי בשלישי” במועדון הגמלאים בעמק האלה

 

קלאסי בשלישי, חוג למוסיקה קלאסית, נפתח השבוע במועדון הגמלאים, יד לבנים, במפגש עמק האלה במודיעין-מכבים-רעות

 

גמלאים רבים גדשו את אולם "יד לבנים" עם פתיחת הפעילות של "קלאסי בשלישי". זו השנה השנייה שעיריית מודיעין מפעילה בהצלחה מרובה את התכנית לטובת גמלאי העיר באמצעות המתנדבות : רחל גליק, שרי מושקוביץ וחווה שפירא. מיכל הלר, רכזת הגמלאים, המפעילה את שני מרכזי מפג"ש: בעמק האלה ובעמק דותן, ברכה את הבאים והבטיחה הנאה רבה למשתתפים.

הפסנתרנית רחל גליק, האחראית לתכנים, הציגה את הפעילות השנתית המתוכננת שתכלול: קונצרטים, רסיטלים והרצאות של מומחים ומוסיקולוגים על מוסיקה והומור, מוסיקה קלאסית בקולנוע ובמחזות זמר, נסיעות מאורגנות לקונצרטים מחוץ לעיר, בקור באופרה ועוד.  

בדברי ברכתו למשתתפים ציין שלמה פסי, סגן ראש העיר והאחראי על הגמלאים, כי העירייה משקיעה מאמצים רבים ומגוונים כדי להעשיר את חיי התרבות של גמלאי העיר והבטיח בשם ראש העיר, מר חיים ביבס, כי "בכוונת העירייה לרכוש בהקדם פסנתר כנף שיחליף את הפסנתר הקיים במקום".

מפגש הפתיחה כלל נגינה ממבחר יצירות שופן ע"י שני המוזיקאים: דימה (דימיטרי נייטר), פסנתרן ומורה למוסיקה ואסף גירון, זוכה פרס ראשון בתחרויות בינלאומיות כתלמיד ה"תיתורה", המכון לפיתוח האומנויות שבהנהלת הפסנתרן והמייסד אלי רייכלין,

אסף גירון בן 16, אומן צעיר ומבטיח, הינו תלמיד כתה יא’ בבית הספר עירוני א’ בעיר. דימה (דמטרי נייטר) הינו פסנתרן המקהלה האומנותית מודיעין בניצוחו של יואל סיון.

והקהל  -  הגיב בתשואות רמות ועזב בציפייה למפגש הבא !!!

כתבה וצלמה: חיה כץ

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות