חיפוש

 

 
לדף הבית >>     הורסקופ >>

 28 בספטמבר – 4 באוקטובר 2018

 

התקוות, האהבות, השמחות והעצב, הטיולים והבריאות, הזוגיות והחיים בכלל. הכל בתחזית השבועית של חוה מזר: הורוסקופ שבועי:  28 בספטמבר – 4 באוקטובר 2018

 

טלה

בשישי-שבת האנרגיות עשויות להיות נמוכות, אך לקראת מוצאי שבת ותחילת ימי השבוע אתם מתחזקים. ההרגשה הכללית משתפרת ואלה שזקוקים לגירוי חווייתי מתמיד יחושו בהדרגה בניצנים של פעילות תקשורתית ברוכה. הירח במזל תאומים ישפיע לטובה על ההרגשה, כדאי להקיף את עצמכם באנשים מפרגנים, פתוחים וילדותיים כמו שרק אתם יכולים ויודעים להיות.

 שור

ימי סוף השבוע עשויים להיטיב עמכם. ענייני רגשות במגמה מבטיחה. מיקום כוכב ונוס מול מזלכם עשוי להיטיב עמכם בענייני ענייני יצירה, רגשות וסקס. טיפ השבוע: גם אם נתקלים במכשולים - כוח התמדה ורצון חזק ילמדו על נחישות ועל יכולת להתגבר וליצור דבר חדש ועמיד. התאזרו בכוח התמדה וברצון עז. סגלו ראייה רציונאלית, אחראית ומרוסנת.

 תאומים

האנרגיות עשויות להיות נמוכות ביום שישי, אבל לירח שייכנס למזלכם לקראת מוצאי שבת (עד יום שני בצהריים) עשוי לשפר ולחזק את הרגשתכם. המישור החברתי שלכם תופס תאוצה. טיפ השבוע:  לאנשים שתפגשו, לקשרים שתבנו ולרעיונות חדשים שיעלו, תהיה השפעה חשובה על מה שיקרה בהמשך. צפוי מפגש שתהיה בו כימיה מיידית ומיוחדת, כתוצאה מצירוף מקרים גורלי.

 סרטן

העייפות שעשויה ללוות אתכם לקראת ימי תחילת השבוע עשויה לחלוף בהמשך השבוע. יכול להיות שאתם שקועים בחשבון נפש ביקורתי מדי וזקוקים לסביבה מעודדת, תומכת וחמה. לרבים מביניכם תיתכן תחושה של בדידות. במקרה זה הקיפו את עצמכם ברשת של קביעות ושייכות שעשויה, כמו תמיד, לחזק אתכם ואת הרגשתכם. התחברו לאלה שאתם חפצים ביקרם.

 אריה

הבדידות לא תהיה טובה לכם, אך אלה שיהיו מוקפים בחברים או באווירת בית הכנסת יחושו מחוזקים, במיוחד לקראת מוצאי שבת, ראשון ושני. לקראת ימים שלישי-רביעי האנרגיות עשויות להיות נמוכות, אך אתם מתחזקים לקראת ערב יום רביעי ויום חמישי. אלה שעסוקים בטיולים ובנסיעות עשויים ליהנות. מגעים תקשורתיים, ענייני נסיעות או חו"ל עשויים לקבל ביטוי.

 

בתולה

בתולה תוכלו לצפות לימים חברותיים וטובים במיוחד למינגלינג חברי ועסקי כאחד. ענייני כספים והשקעות עשויים להדגיש את פעילותכם במהלך החודש הקרוב. חלק מימי השבוע יאירו ויבליטו את הצדדים המדליקים באישיותכם, בעיקר את הקסם האישי שגורם לאנשים רבים להימשך אליכם. לפנויים צפויות הזדמנויות להיווצרות קשרים דרך רשתות חברתיות ובמהלך נסיעות לחו"ל.

 מאזניים

מיקום השמש במזלכם עד ה-23 לחודש אוקטובר עשוי לחזק אתכם. אתם זקוקים להתאווררות, לשינוי, ליציאה מהשגרה ולהתנסויות חדשות. התחום הכספי נהיה מרכזי יותר בשיקוליכם. חשוב לקבוע מהן המטרות החשובות לכם ולשקול דברים מבחינה מעשית וכלכלית. בתוך שבוע עומד כוכב ונוס להיכנס לנסיגה עד אמצע חודש נובמבר, כך שמומלץ לסגל זהירות וערנות בעניינים כספיים.

 עקרב

הכוכבים ונוס ויופיטר במזלכם עשויים להזרים אנרגיה ברוכה מצב שיזרים אנרגיה פיזית ורוחנית, במיוחד לאלה שרוצים לחוות את החיים בעוצמות ברוכות. עם זאת, שימו לב. התקופה בכללותה לא מוסיפה לשקט הנפשי וגם לא להתנהלות אינטראקטיבית חיובית ושקטה בין אנשים שהחוט המקשר ביניהם הוא מתח וקונפליקט. רעננו קשרים דינמיים, אלה יעזרו לכם עכשיו.

 קשת

בתקופת מזל החודש מאזניים מומלץ בחום שתקיפו את עצמכם באנשים מפרגנים ותומכים. תיעשו אופטימיים ותתחזקו, מצב שעשוי לשפר את יכולת העשייה והביטוי שלכם. טיפ השבוע: שימו לב: יש לפתח מודעות לחלקלקות הלשון של אלה שמולכם. מישהו משדר לכם מסרים כפולים. טיפ השבוע: היו זהירים במיוחד בהתמודדות עם מצבים חלקלקים.

 גדי

מיקום השמש במזל מאזניים עשוי להדגיש ענייני עבודה וקריירה. בינתיים מומלץ לארגן סדר יום מאורגן ושיטתי, ובנוסף מומלץ לכם מאוד להיות מוקפים באנשים שאתם אוהבים את חברתם ולהתרחק או להימנע מאנשים שמשדרים אנרגיות שליליות. בקרוב ייפתחו בפני רבים מכם אפשרויות מגוונות. מומלץ לארגן סדר יום מאורגן ושיטתי.

 דלי

בימים אלה תהיו זקוקים לתחושה של חופש ושל עצמאות. חשוב לכם ללכת בעקבות תחושתכם הפנימית גם אם זו אינה עונה בדיוק על הציפיות ועל הכללים. תופתעו מכך שאנשים דווקא יבינו את הצורך שלכם ויתחשבו בו. ענייני קריירה עשויים להיות מודגשים. טיפ החודש: החודש צפויים נסיעות וענייני חו"ל והשתלמויות, וייתכן ביקור של אורחים ממרחקים.

 דגים

לפניכם ימים שילוו בתחושת בדידות ותהיו עייפים וחסרי שקט. במוצאי שבת וביום ראשון  האנרגיות עשויות להיות נמוכות, אך אתם תתחזקו בהמשך השבוע. טוב להיות מוקפים באווירה ביתית, חמה וחברית. עם זאת, בתוך שבוע נכנס כוכב ונוס לציר מתיש של השפעה כוכבית בולמת ועמו קונפליקט שעלול להשפיע על חייכם. יש צורך למצוא את האיזון הנכון בדרך שלא תפגע באחר.

 

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות