חיפוש

 

 
לדף הבית >>     Seo Rush תוכן שיווקי >>

דברים שלא ידעת על ניתוח הגדלת חזה

 

מדי שנה, מחליטות מאות אלפי נשים לעבור ניתוח להגדלת חזה. זה הופך את הגדלת החזה לניתוח פלסטי פופולרי ביותר. אם את מתכננת לעבור הגדלת חזה, יש לך בוודאי שאלות רבות לגבי הניתוח ותוצאותיו. אמנם, המנתח הפלסטי שלך יענה לך על כל שאלה שמציקה לך, אבל אולי חלק מהשאלות לא יעלו לך מיד בראש

 

מדי שנה, מחליטות מאות אלפי נשים לעבור ניתוח להגדלת חזה. זה הופך את הגדלת החזה לניתוח פלסטי פופולרי ביותר. אם את מתכננת לעבור הגדלת חזה, יש לך בוודאי שאלות רבות לגבי הניתוח ותוצאותיו. אמנם, המנתח הפלסטי שלך יענה לך על כל שאלה שמציקה לך, אבל אולי חלק מהשאלות לא יעלו לך מיד בראש. 

הנה כמה מהחששות הנפוצות ואולי הפחות ידועות הנוגעות להגדלת חזה ומעניינות נשים רבות השוקלות לעבור הליך שכזה.

1. האם מראה הפטמות שלי ישתנה לאחר הניתוח? 

התשובה לשאלה זו תלויה במידה רבה בצפי האישי שלך מהגדלת החזה. אם את רוצה לשנות את גודל הפטמה או את צורת שטח הפטמה, ניתן לעשות זאת במהלך הניתוח להגדלת חזה. אבל אם את לא רוצה שמראה הפטמות ישתנה, התייעצי עם המנתח ובקשי ממנו שהניתוח לא ישפיע על הגודל או הצורה של העטרה.

אם יש לך פטמות הפוכות או נסוגות, המנתח הפלסטי יוכל להשתמש בטכניקה כירורגית ספציפית כדי לתקן אותן במהלך הגדלת החזה. בדרך כלל זה נעשה על ידי ביצוע חתך קטן ופשוט שדרכו המנתח מפנה את הפטמה החוצה, כדי לשפר את המראה. הליך זה יכול להתבצע גם כהליך נפרד, ללא ניתוח להגדלת נפח השדים. 

2. האם אוכל להניק לאחר הניתוח? 

שאלה זו מעסיקה נשים רבות השוקלות לעבור הגדלת חזה. אם חשוב לך להניק בעתיד, דברי על כך עם המנתח הפלסטי שלך בפגישת הייעוץ שלכם. המנתח יוכל לבחור את סוג החתך ואת הטכניקה הניתוחית המתאימה ביותר שתוכל להבטיח שגם עם השתלים עדיין תוכלי להניק.

רוב הנשים יכולות להניק לאחר שעברו ניתוח להגדלת חזה. עם זאת, חשוב לדעת שקיימים שלושה סוגי חתכים עיקריים המשמשים ככיס להחדרת שתלי החזה:

  • Inframammary – חתך קצר שנעשה בקפל שמתחת לחזה. חתך זה עשוי להיות בחירה טובה עבור נשים שרוצות להניק, כי הוא לא אמור להשפיע על היכולת שלהן להניק בעתיד.
  • Periareolar – חתך שנעשה מתחת לחצי התחתון של העטרה (העיגול הכהה סביב לפיטמה). בעוד שסוג זה של חתך יכול למזער את גודל הצלקת ועוזר להסתיר אותה, זו בדרך כלל לא האפשרות הטובה ביותר עבור נשים שרוצות להניק בעתיד, כי היא עלולה להפריע לתפקוד של צינורית החלב והפטמה.
  • Transaxillary – חתך שנעשה בבית השחי.

 

3. האם שתלי חזה יעניקו לי מחשוף שופע באופן מיידי? 

המחשבה ששתלי חזה גדולים יוצרים מיד מחשוף שופע, אינה מדויקת וחשוב להבין את סוגי התוצאות שתוכלי לצפות להן לפני שתחליטי לעבור הגדלת חזה. גודל המחשוף שיהיה מנת חלקך תלוי באנטומיה של דופן החזה שלך כמו גם בצורה ובגודל הטבעיים של השדיים שלך לפני ההשתלה. 

קחי בחשבון שבחירה בשתלים גדולים לא בהכרח תעניק לך מחשוף שופע, וכדאי לדבר על כך עם המנתח הפלסטי שיספק לך הערכה מדויקת המתייחסת למבנה הגוף הספציפי שלך ולתוצאות הצפויות מהניתוח שלך.

4. האם שתלי החזה ישפיעו על אימון הכושר שלי? 

בימינו, כשאנשים רבים מתמקדים בבריאות שלהם ומקפידים על אימון גופני קבוע, הנשים ששוקלות להוסיף שתלים בחזה חוששות שמא הגדלת החזה תשפיע על היכולת שלהן להמשיך ולהתאמן. 

באופן כללי, שתלים לא אמורים למנוע ממך להמשיך ולהתאמן, אבל כדי להבטיח שהתוצאות שלך יתאימו לאורח החיים הפעיל שלך, דברי עם המנתח שלך. המנתח יבחר בשבילך בגודל שתל צנוע יותר וימקם אותו באופן שלא יפריע לרקמת השריר, כדי שתוכלי להרגיש בנוח בזמן האימון הגופני.

קרדיט תמונה: pixabay

עירית מודיעין

 

 
 
 
היכן מחביאים גופה

היכן מחביאים גופה

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות