אילו עסקים צריכים לפרסם בלינקדין?
כמעט בלי לשים לב, בעשור וחצי האחרונים מרבית התקשורת האנושית, עברה להתנהלות בפלטפורמות וירטואליות
כמעט בלי לשים לב, בעשור וחצי האחרונים מרבית התקשורת האנושית, עברה להתנהלות בפלטפורמות וירטואליות.
פייסבוק, אינסטגרם, ווטסאפ – כל אלו הן אפליקציות חברתיות שמאפשרות לנו לשמר יחסים אישיים גם במרחק של אלפי קילומטרים. וכדי להפנים את גודל השינוי, חשוב להסתכל על השינוי העצום שעבר עולם התעסוקה, עם כניסתה של הרשת החברתית לינקדין לשוק.
כיום, כמעט מבלי להשקיע מאמצים, ניתן לבצע תהליכי קידום לכל פרופיל לינקדין עסקים ולפרסם את הפעילות של חברות ואנשי מקצוע, לקהל בתחומי עיסוק דומים ולהשיג השפעה ומעורבות בתחומים מקצועיים שונים.
קידום אורגני בלינקדין – ניהול מערכת יחסים וירטואלית עם קהל היעד שלכם
מודל העבודה של לינקדין, הוא דומה ביסודו למובל הקיים בפייסבוק ובאינסטגרם.
עמוד פרופיל, אישי או עסקי, שבו אתם יכולים לשתף פוסטים וליצור קשרים חברתיים.
ההבדל המהותי נעוץ בעובדה שהתוכן בלינקדין הוא תוכן מקצועי לגמרי. ובדיוק מסיבה זו, האסטרטגיה המקצועית ליצירת פרופיל עסקי מוצלח באינסטרגם, היא זו שמנהלים פרופילים רבים של חברות הייטק, או חברות לשירות B2B.
על פי רוב, אלו הן חברות שמשקיעות מאמצים רבים ביצירת תוכן רלוונטי, מושך עדכני ומעניין לעמודי הלינקדין שלהן. כמובן, בשילוב של מילות מפתח, האשטגים וציטוטים מגורמי מקצוע מהימנים, עם כתיבה שיווקית ברמה הכי גבוהה שיש. וכל זאת, כדי לאפשר לקהל הקוראים שלהם לקבל, לפחות בתדירות של פעמיים בשבוע, פוסטים ששווה להשקיע את הזמן ולעיין בהם. ברמה המקצועית, הערך המוסף שאתם מעניקים לקוראים שלכם, בעת כתיבה של תוכן בקידום אורגני בלינקדין, יכול בהחלט ליצור פרופיל לינקדין מושלם, שמתאים לחברה מקצועית או לנותן שירות פרטי. אך אם המטרה שלכם היא לא רק לחזק את הקשר עם הלקוחות הקיימים, אלא להרחיב את מעגל הלקוחות, קידום אורגני של לינקדין לעסקים הוא רק חלק מהתמונה הגדולה.
קידום ממומן – להרחבת הפוטנציאל השיווקי
בדיוק כמו בפייסבוק, גם בלינקדין, קיימת אפשרות להקים קמפיינים לקידום ממומן.
קידום ממומן של פרופיל לינקדין עסקי, היא האסטרטגיה שלכם להרחיב את מעגל הקוראים שלכם, למשוך תנועה או לפרסם בצורה ממוקדת מודעות למטרות שונות. למשל, אם אתם רוצים לגייס עובדים לחברה, לפרסם שירות חדש או להציג את העשייה המקצועית של הצוות שלכם. ולשם יצירת קמפיין ממומן מדויק וממוקד מטרה בלינקדין, אתם רוצים לעבוד עם אנשי המקצוע הטובים ביותר.
על אחת כמה וכמה, אם אתם רק לומדים להכיר את הפלטפורמה ואין בידכם מספיק ניסיון, כדי להצליח לפצח את קהל הלקוחות שלכם.
מבין החברות השונות המתמחות בקידום בלינקדאין, חברת פוש דיגיטל יודעת לעשות את זה על הצד הטוב ביותר.
לפוש דיגיטל יש הכרות של השוק B2B וידע רב בתחום.
בנוסף התאמת הקמפיינים לצרכי החברה שלכם, ויצירת אסטרטגיה לטווח ארוך, על פי הגדרות המטרה שלכם, תהיה הצעד הראשון והחשוב ביותר בתהליך.
לכן, אנו ממליצים לכל עסק ליצור קשר עם חברת פוש דיגיטל ולבדוק האם לינקדין היא פלטפורמה שיכולה להתאים לעסק שלו.