חיפוש

 

 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

איך למקד מודעות דרושים הייטק לעובדים מומחים בלבד?

 

איך תוכלו למקד מודעות דרושים הייטק עבור עובדים מומחים בלבד? איך תוכלו להיות בטוחים כי אתם מפרסמים מודעות אשר יובילו את אנשי המקצוע אותם אתם מחפשים אליכם? קראו את המאמר הבא ותמצאו את התשובה

 

היום כל חברה יודעת כי הכוח שלה הוא קודם כל מצבת כוח האדם שלה. כוח האדם בחברה הוא הכוח המחזיק את החברה, מסייע למינוף שלה, ויכול להוביל להצלחה שלה, ולכן היום יותר ויותר חברות בתחום ההייטק מבינות כי ההשקעה בעובדים, היא אבן הבסיס של החברה, ועליהם לעשות כל מה שניתן בכדי לבנות מערך כוח אדם המורכב ממומחים ואנשי מקצוע אשר יסייעו לחברה לממש את המטרות שלה, ועל הצד הטוב ביותר שניתן.

יחד עם זאת, למצוא את העובדים המבוקשים והטובים ביותר, זו לא משימה קלה. הרוב המוחלט של אנשי המקצוע הללו הם אנשים אשר כבר מועסקים בחברות שונות, וזוכים לקבל הצעות עבודה רבות בכל פעם מחדש, ולכן גיוס של אנשי המקצוע הללו הוא הרבה יותר מורכב מאשר גיוס עובדים רגיל.

אז איך תוכלו למקד מודעות דרושים הייטק עבור עובדים מומחים בלבד? איך תוכלו להיות בטוחים כי אתם מפרסמים מודעות אשר יובילו את אנשי המקצוע אותם אתם מחפשים אליכם? קראו את המאמר הבא ותמצאו את התשובה.

אל תחסכו במילים

אם אתם רוצים לקבל קורות חיים ממוקדים יותר, ולדעת לסנן את אלו שלא מספיק מנוסים או מקצועיים בכדי לעמוד בדרישות שלכם, אל תחסכו במילים.

הקפידו לפרסם מודעות דרושים הייטק אשר כוללות את כל הדרישות שלכם, החל מהדרישות הגדולות ועד לפרטים הקטנים ביותר - בין אם זה ניסיון, התמחות בתחום ספציפי, ידע במערכות או שפות מסוימות, כישורי ניהול מוכחים מספרית ועוד.

אל תנסו לפרסם מודעה קצרה וכללית, מודעה כזו תוביל אתכם לעמוד מול ערימה עצומה של טפסי קורות חיים, שרובם כלל לא עונים על מה שאתם מחפשים, וכך תבזבזו זמן מיותר ללא כל סיבה.

פרטו כמה שיותר את הדרישות שלכם, וכך קורות החיים שתקבלו יהיו הרבה יותר ממוקדים. עדיין ייתכן כי תקבלו קורות חיים מאנשים פחות מתאימים, וכאלו אשר שלחו קורות חיים למרות שהם לא עונים על כל דרישות המשרה, אך זה יהיה בכמויות קטנות משמעותית לעומת כמות קורות החיים הלא רלוונטיים שתקבלו עבור מודעות דרושים קצרה ולא מפורטת דיה.

פנו אל חברת השמה

אם אתם רוצים לחסוך מעצמכם את ניסוח המשרה ופרסומה, והמיון הראשוני של קורות החיים, ורוצים להיות בטוחים כי מראש תקבלו אך ורק קורות חיים של מועמדים אשר יכולים להתאים במאת האחוזים למשרה עבורה אתם מגייסים, הדבר הטוב והנכון ביותר שתוכלו לעשות הוא פשוט לפנות אל חברת השמה.

חברת השמה הייטק מקצועית.

חברה כזו תבצע עבורכם את כל הליך הגיוס הראשוני, תבצע עבורכם מיון של המועמדים השונים ותשלח אליכם אך ורק מועמדים אשר יכולים להתאים במאת האחוזים לדרישות שלכם ולמה שאתם מחפשים.

עם חברת השמה המתמחה ספציפית בתחום ההייטק, העבודה הופכת להיות הרבה יותר קלה והרבה יותר פשוטה ואתם יכולים להשלים את הליכי הגיוס בחברה שלכם בקלות ובנוחות ויותר חשוב מזה - למצוא את העובדים המומחים והמקצועיים ביותר אשר יקדמו את החברה שלכם ויובילו אתכם להשגת המטרות, ולהצלחה אליה אתם שואפים להגיע.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות