חיפוש

 

 
לדף הבית >>     ofir מקדמים - .אופיר כתבות תדמית >>

הכול על תביעות סיעודיות 

 

למרות שלכולנו קשה לדמיין זאת, בפועל רבים מהאנשים מגיעים בסופו של דבר למצב סיעודי. מעבר לכך שזה עלול לקרות גם לנו באופן אישי, זה גם עלול לקרות להורים שלנו או לאנשים אחרים שיקרים לליבנו. נשאלת השאלה מה עושים במצב כזה ואיך באמת אפשר לעזור לאדם סיעודי

 

למרות שלכולנו קשה לדמיין זאת, בפועל רבים מהאנשים מגיעים בסופו של דבר למצב סיעודי. מעבר לכך שזה עלול לקרות גם לנו באופן אישי, זה גם עלול לקרות להורים שלנו או לאנשים אחרים שיקרים לליבנו. נשאלת השאלה מה עושים במצב כזה ואיך באמת אפשר לעזור לאדם סיעודי. האם זה משהו שאפשר להתמודד איתו לבד? ומה באמת האדם הסיעודי צריך? הבעיה היא, שהעזרה שלה הוא זקוק רק הולכת וגדלה עם הזמן. לכן ברור שלא נוכל להתמודד עם האתגר הזה לבד. זו בדיוק הסיבה שבגללה אנשים מגישים היום תביעות סיעוד, שכן חשוב להבין: זו לא פריווילגיה, זה צורך של ממש. אם אותו אדם סיעודי זקוק לעזרה 24/7, איך באמת נוכל לתת לו את מה שהוא צריך בלי עזרתה של מטפלת שתהיה צמודה אליו? עם זאת, הבעיה היא שהתשלום עבור שירותיה של מטפלת כזאת עלול להיות מאוד גבוה ולכן טבעי שגם אתם תרצו לדעת: מה עושים? כאן בדיוק נכנסת לתמונה האפשרות של תביעה סיעודית, וזה מומלץ בחום. 

איך מנהלים כמו שצריך תביעת סיעוד? 

ראשית, חשוב להבין שזה לא פשוט. תביעות סיעוד אומנם מוגשות בכל יום בישראל, אך בפועל, הניהול שלהן הוא מאוד מורכב. ראשית, אם אתם רוצים להגיש תביעה כזאת, אתם צריכים לבדוק לעומק מה אומרת הפוליסה שלכם ומה היא באמת כוללת. במילים אחרות: מה באמת מגיע לכם? בנוסף, מאוד מומלץ ליצור קשר עם חברת הביטוח. זו הדרך הכי טובה שיש כדי להבין מה ניתן לעשות, ואין ספק שאתם צריכים את עזרתה של חברת הביטוח. פעולות נוספות שצריך לבצע בדרך להגשת תביעה סיעודית, הן איסוף כל החומר הנדרש. זה לא משנה אם מדובר על תביעה שהולכת להיות מורכבת ומסובכת או לא. מה שבטוח זה שיש צורך בכל הנתונים שיכולים להוכיח את המצב של האדם שזקוק לעזרה ויכול להיות מוגדר כסיעודי. 

התארזו בסבלנות 

לבסוף, חשוב להבין: כפי שצוין לעיל, תביעות בנושא הסיעודי מוגשות בישראל על בסיס יומי. משמעות הדברים היא שיש עומס רב על המערכת. לכן חשוב להבין גם שלא מדובר על תהליך שבאמת יכול להסתיים תוך יום-יומיים. בפועל זה לא כך, שכן בפועל צריך סבלנות. ההבנה שאתם נכנסים עכשיו לתהליך ארוך תעזור לכם להתמודד עם האתגר. יחד עם זאת, בהחלט חשוב לשים לב שחברת הביטוח שלכם אכן עושה את מה שמוטל עליה. רק כך תוכלו לישון בשקט ולדעת שבסופו של דבר, כאשר הדברים יסתיימו, תקבלו את מה שמגיע לכם. יש להיות עם היד על הדופק בנושא, לברר מול חברת הביטוח שהיא אכן מטפלת בדברים וכך תגדילו את הסיכוי שלכם לקבל עזרה. הביטוח הסיעודי הינו חשוב ביותר, שכן אין לדעת מה יוליד יום, ולכן חשוב לעשות הכול כדי למצות את הזכויות שלכם. 

עירית מודיעין

 

רוצה לצ'וטט?
 
 
 
היכן מחביאים גופה

היכן מחביאים גופה

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות