חיפוש

 

 
לדף הבית >>     הורסקופ >>

 ההורוסקופ של חוה מזר:  12-18 באוקטובר 2018

 

התקוות, האהבות, השמחות והעצב, הטיולים והבריאות, הזוגיות והחיים בכלל. הכל בתחזית השבועית של חוה מזר: הורוסקופ שבועי:  12-18 באוקטובר 2018

 

                                       ההורוסקופ השבועי של חוה מזר

 

טלה

ימי סוף השבוע מומלצים לשיחות, להתכתבויות, לבילויים ולהנאות. ריכוז כוכבים מול מזלכם משפיע על חיי הרגש שלכם ועל התנהלות מערכות היחסים שלכם. שימו לב: בימי תחילת השבוע אתם עשויים להיות מודאגים ולא רגועים, מצב שעשוי להגביר את הביקורתיות שלכם. אם זו ההרגשה – מתנו את הפעילות שלכם. ימים רביעי-חמישי: חיוביים לשיחות וקידום חיי החברה שלכם.

 שור

אתם פעילים ונמרצים, אך מלווים לכך גם ימים אמוציונליים וטעונים. אתם זקוקים לתחושה של חום ושייכות ותוכלו להגיע לכך באם תשתמשו באנרגיה הכוכבית בצורה של פעילות דינמית, בונה ואנרגטית. הסקס מגיע לרמות מחשמלות, אך לא יציבות. שימו לב: מיקום כוכב האנרגיה מארס מול עלול לגרום למצבי רוח משתנים, תחושות של חוסר יציבות או חוסר כיוון ויוזמות שטורפדו או שנפגעו.

 תאומים

שישי-שבת: מומלצים לנסיעות, לבילוי ויציאה מהשגרה. אנשים חדשים עשויים להיכנס לחייכם, והאווירה תחדיר בכם ציפייה לבאות. שימו לב: התקופה דורשת זהירות. נסיגת כוכב ונוס עד אמצע חודש נובמבר עלולה לרמוז על קונפליקט ועימות. מול גל המתחים והעומסים ייתכנו גם ימים זוהרים, מיטיבים ומאירי פנים. השתדלו להתחבר לאנשים בעלי אנרגיה חיובית ומחזקת.

 סרטן

ענייני בית ומשפחה עשויים לאפיין את התקופה הנוכחית. מומלץ לגלות זהירות בשל הנטייה לביקורתיות יתר שעשויה לסחוף לריב. מומלץ לבלות עם אנשים אהובים. אווירת היחד המשפחתית או החברית עשויה לחזק אתכם. עם זאת, נסיגת כוכב ונוס עשויה לסחוף לריב. מומלץ לכם לנוח ולהקיף את עצמכם באנרגיות תומכות ומחזקות ולהימנע ככל שניתן להיסחף לעימות.

 אריה

מיקום הירח במזל קשת בימי סוף השבוע עשוי להיטיב עמכם. מיקום השמש במזל מאזניים עד 23 באוקטובר, עשוי להיטיב עמכם רגשית ויצירתית. יש סיכוי שתחוו התעוררות מחודשת של הרגשות בקשר קיים או חדש. זהירות: אנרגיית חודש עקרב שמתקרבת במהירות וכוכב מארס מול מזלכם כבר מרמזים על מתחים טעונים ועל מצב שעלול לגרור פתיל קצר ותגובות קיצוניות.

 בתולה

ימי סוף השבוע מומלצים לפעילות משפחתית. שני-שלישי: ימים אלה חשובים מבחינה יצירתית ועסקית ויסייעו לכם לנהוג ביעילות ובתועלתנות. טיפ השבוע: התקשורתיים שבכם יוכלו ליהנות מכושר שכנוע ומהאפשרות ליצור הזדמנויות לקידום ומהיכולת שלכם לנהוג באיפוק וביעילות. תקופת מזל עקרב, שמתחילה לקראת ה-24 באוקטובר ואילך עשויה להיטיב עמכם.

 מאזניים

ימי סוף השבוע יהיו תקשורתיים, במיוחד אם אתם מוקפים באנשים חברותיים. בימי תחילת השבוע תתגנב תחושה של אי-נוחות המפריעה לתפקוד. ביקורת מסוימת עשויה לגרור טינה או התפרצות. מיקום כוכבכם ונוס בנסיגה בבית הכספים וההשקעות שלכם עד אמצע נובמבר מצפה מכם להיות זהירים בענייני כספים והשקעות, אבל גם בענייני אהבה ורגשות.

 עקרב

יש תחושה ששום דבר לא מתרחש, אבל ממש בקרוב, לקראת החודש שמתחיל ב-24 באוקטובר ואילך, יצוצו הזדמנויות חדשות שיוציאו אתכם לגמרי מהמועקה, שאולי חלק מכם נכנסו אליה. תרגישו שאתם משתחררים מהעול הכבד שרבץ עליכם לאחרונה. כל מיני חוויות ואירועים חשובים יצבעו את התקופה הקרובה בצבעים תכליתיים ומבטיחים יותר. סגלו סבלנות וערנות.

 קשת

מיקום השמש בבית החברתי שלכם עד 23 באוקטובר, עשוי להפגיש אתכם עם חוויות רגשיות ויצירתיות. ללהוטים שבכם יהיו הזדמנויות רבות מתמיד ליצירת קשרים חדשים. אתם קורנים קסם אישי וגם נהנים מהשראה ומדחף יצירתי. טיפ השבוע: נראה שתפגשו אנשים אהובים או שתבלו בנסיעה או בפגישה שישפרו פלאים את הרגשתכם. רעננו קשרים ישנים וחדשים כאחד.

 גדי

ימי תחילת השבוע: ימים של יוזמה וכושר ביצוע המומלצים לעסקים, ליצירה, אך גם להנאות ולרגשות. עסקה שתבצעו עשויה לעלות על הפרק. אתם עשויים לגלות שההעזה שלכם קורמת קור וגידים, והגילוי הזה יחזק אתכם. לשאפתנים שבכם: בקרוב יצוצו הזדמנויות שיוכלו לבנות אתכם כשאתם יותר חכמים, מודעים ומנוסים. בשבועות הבאים כדאי לרענן את המישור החברתי.

 דלי

ימי סוף השבוע: תקשורת וחיי חברה ערניים מוסיפים גיוון מפולפל לחייכם. אתם ניידים ומשתמשים בקסם האישי שלכם כדי לחזק את מעמדתכם. מיקום השמש במזל מאזניים: צאו לטיולים (בארץ ובחו"ל) ונצלו את כל ערוצי התקשורת החברתיים שלכם. קשר חדש עשוי להתהוות. כוכב מארס במזלכם עשוי להעיד על מרץ, אך גם על הנטייה לכפות רגשות ורצונות.

 דגים

אלה ימים של עשייה יצירתית רבת השראה. קשר מסוים עשוי לעורר בכם רגשות חזקים וסוחפים שעשויים לסחוף לקונפליקט. למרות זאת לא כדאי למהר, ועדיף לתת לקשר זמן להתפתח בהדרגה ולעצמכם - להבין מה שאתם מרגישים. אתם עומדים בקרוב מאוד להיכנס לחודש חשוב מבחינה תקשורתית, עסקית וחברתית. זה הזמן שבו כדאי להפסיק להיכנע לתכתיבים ולכוון את הדברים בעצמכם.

הטור האסטרולוגי של חוה מזר-טלפון  5731540 – 03 כל הזכויות שמורות @

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
יש לי שאלה לגדי ברקאי
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות