חיפוש

 

 
לדף הבית >>     אבי אלבז >>

הצעה לסדר: לבטל את הרחצה הנפרדת וההפלייה בתעריפים בפארק המים ליגד

 

אבי אלבז פונה לראש העיר חיים ביבס ומבקש: יש לחשב מסלול מחדש, לבטל את ימי ההפרדה בפארק המים, ולהפנות את כל מי שחפצים בימי הפרדה בבריכה, שיפנו לבריכה העירונית בעמק זבולון.

 

       לכבוד

       חיים ביבס, ראש העירייה

       מודיעין-מכבים-רעות

       א.נ,                         

          הנדון: פארק המים ליגד – לבטל רחצה נפרדת והפלייה בתעריפים

  1. תושבים אחדים פנו אלינו בתלונות על כך שהחל ממחר ב- 01/08/2023 ובמהלך חודש אוגוסט, תתקיים בפארק המים בליגד רחצה נפרדת לגברים ולנשים.
  2. ההודעה למנויים ולציבור, נמסרה בהתראה קצרה, וכנראה ללא בדיקה משפטית, יתכן שהייתה כאן הפרת חוזה עם המנויים והרעת תנאים.
  3. אגב, ביולי השנה לא הייתה הפרדה בפארק המים, וגם בשנה שעברה למיטב ידיעתי לא הייתה הפרדה בפארק המים, אלא רק בבריכה העירונית בעמק זבולון.
  4. למען הסר ספק, אנו מתנגדים לכל סוג של הפרדה מגדרית במרחב הציבורי ברחבי העיר, כולל בבריכה העירונית בעמק זבולון, וגם בפארק המים בליגד.
  5. אחד התושבים שרכש מנוי בחודש מאי 2023, שאל מדוע כאשר הם רכשו את המנוי לא פרסמו ולא יידעו אותם על הפרדה שתהיה באוגוסט, החודש הכי חם בשנה, כאשר הילדים בחופשה והם ששילמו אלפי שקלים לא יוכלו לממש את זכותם ולהגיע בכל יום כשמפחה יחד לרחצה בפארק המים?
  6. כמו"כ, התושבים התלוננו על הבדלי התעריפים ברכישת מנויים או כרטיסים לכל ימי השבוע כולל שבתות, לבין אלו שרוכשים מנויים או כרטיס חד פעמי/כרטיסיה לא כולל שבתות.
  7. בנוסף, התושבים שאלו מדוע מחירי כרטיס חד פעמי/כרטיסיה לרחצה נפרדת בימי חול נמוכים יותר מאשר מחירי כרטיס חד פעמי/כרטיסיה לרחצה רגילה בימי חול?

 

  1. אנו חברי סיעת מודיעין חופשית במועצת העיר, תוהים לדעת האם היו עסקני דת שלחצו על גורמים בעירייה "להנחית" על ציבור המנויים את ימי ההפרדה שפוגעים במנויי פארק המים?
  2. האם מישהו בעירייה/מועצת העיר נזכר שבעוד 3 חודשים יתקיימו הבחירות המקומיות למועצת העיר, וזה הזמן המתאים להוכיח לציבור הדתי בעיר שהוא פועל לטובתם?
  3. אנו מבקשים ממקבלי ההחלטות בעירייה לחשב מסלול מחדש, לבטל את ימי ההפרדה בפארק המים, ולהפנות את כל מי שחפצים בימי הפרדה בבריכה, שיפנו לבריכה העירונית בעמק זבולון.
  4. אנו חברי סיעת מודיעין חופשית במועצת העיר נמשיך לפעול בנחישות בכל התחומים לטובת הציבור החופשי במודיעין-מכבים-רעות, במיוחד בחודשים אלו שבהם מאיימים גורמים קיצוניים חשוכים, להביא את החושך אל העיר החופשית מודיעין-מכבים-רעות.

    בברכה אבי אלבז 
    חבר מועצת העיר
    מודיעין-מכבים-רעות
    יו"ר האופוזיציה
    יו"ר וועדת ביקורת 
    יו"ר סיעת מודיעין חופשית       

     

עירית מודיעין

 

 
 
 
היכן מחביאים גופה

היכן מחביאים גופה

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות