חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

פתיחת שנת הלימודים תשפ”ה

 

ביום ראשון בבוקר נפתחה שנת הלימודים תשפ”ה בהתרגשות רבה מצד התלמידים וצוותי החינוך שחיכו לתלמידים בשערי בתי הספר באווירה חגיגית ומיוחדת. בכל בתי הספר התקיים הטקס המסורתי של פתיחת שנת הלימודים.

 

 כמו בכל שנה, גם השנה ערך ראש העיר, חיים ביבס סיור במוסדות החינוך בעיר. השנה נערך הסיור בשכונת מורשת הנמצאת בימים אלה בשלבי הקמה ופיתוח מתקדמים. היום החגיגי החל בבית הספר היסודי, ממ"ד "ארץ הצבי", בו לומדים, יחד עם תלמידי בית הספר "ארץ הצבי" גם תלמידי בית הספר היסודי ממלכתי, "ארץ הצבר".  במסגרת הסיור פגש ראש העיר את התלמידים, הצוות החינוכי ואת ההורים והשתתף איתם בטקסי פתיחת השנה שהוקדש, כמובן לתלמידי כיתה א’.

בהמשך הביקור, יצא ראש העיר לגני הילדים החדשים בשכונת מורשת ברחוב אפרים קציר, תל גזר, תל אפק, תל דור ותל אפק. הילדים, חלקם תושבים חדשים בעיר, התקבלו בחום ובשמחה וחלקם אף סיפרו ל תחושותיהם על השנה החדשה. ראש העיר שוחח עם הילדים והוריהם, והדגיש את חשיבות התמיכה וההשקעה בחינוך הגיל הרך, אשר מהווה בסיס איתן להמשך הלמידה והתפתחותם של הילדים.

התחנה האחרונה של הביקור הייתה באורט עירוני ד’, שם נפגש ראש העיר עם תלמידים ומורים. במפגש עם צוות המורים של אורט הדגיש ראש העיר את החשיבות של חינוך איכותי, הכנה לעתיד והכנה למקצועות הטכנולוגיה והמדע. לאחר מכן נערך גם ביקור בחלק מהכיתות שם בירך את התלמידים על ההשקעה והמאמצים והביע תקווה כי השנה הקרובה תביא עימה הצלחות רבות ושאיפות חדשות.

הביקור המוצלח מהווה תחילתה של שנה חדשה ומלאה באתגרים והזדמנויות. ראש העיר הביע את אמונו כי כל מערכת החינוך בעיר, יחד עם התלמידים וההורים, תמשיך להוביל ולהצטיין ולתרום להצלחות רבות בתחום החינוך והשכלה.

ראש העיר חיים ביבס: " השנה והבוקר, יותר מתמיד, חשוב לנו לחזק את תחושת הקהילה, האחדות והתמיכה זה בזה. אני מאחל לכל התלמידות והתלמידים, צוותי החינוך וההורים שנה מוצלחת, פוריה ובטוחה, מלאה בהישגים, למידה והנאה."

עירית מודיעין

 

 
 
 
היכן מחביאים גופה

היכן מחביאים גופה

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות