חיפוש

 

 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

התקנת אינטרקום לבית פרטי – מדריך מפורט

 

כשאנחנו נמצאים בבית, אנחנו רוצים להרגיש בטוחים לחלוטין. בפרט חשובה לנו שליטה מלאה על זהות האנשים שנכנסים אלינו לבית, ואיתה היכולת למנוע כניסת גורמים לא רצויים. במציאות שבה יש לא מעט פשע, הגנה על הבית היא חובה, ואחת המערכות הרלוונטיות ביותר היא אינטרקום

 

כשאנחנו נמצאים בבית, אנחנו רוצים להרגיש בטוחים לחלוטין. בפרט חשובה לנו שליטה מלאה על זהות האנשים שנכנסים אלינו לבית, ואיתה היכולת למנוע כניסת גורמים לא רצויים. במציאות שבה יש לא מעט פשע, הגנה על הבית היא חובה, ואחת המערכות הרלוונטיות ביותר היא אינטרקום. בהתאם כשבונים בית פרטי מערכת אינטרקום תהיה כמעט תמיד חלק בלתי נפרד מהמפרט. באופן דומה גם שיפוץ מקיף הוא הזדמנות מצוינת להוסיף אינטרקום, ומן הסתם כשמבינים את היתרונות של המערכת הזו, תמיד כדאי להתקין אותה – ובנוסף כדאי להיעזר במידע בעמוד זה כדי לקבל את כל ההחלטות הנכונות.

מערכת אינטרקום אלחוטית לבית – יתרונות וחסרונות

אופציה אחת של מערכת אינטרקום לבית פרטי היא אינטרקום אלחוטי. מערכות מסוג זה, שנקראת גם אינטרקום IP, פועלת על בסיס רשת האינטרנט ובהתאם לא זקוקה לכבלים. היתרון המרכזי של האינטרקום האלחוטי הוא שההתקנה שלה פשוטה יחסית (אם כי עדיין מחייבת מיומנות, כמובן) – בזכות העובדה שאין כבלים וחוטים. עוד יתרון הוא האפשרות להפעיל את האינטרקום גם מהסמארטפון, בשיא הנוחות והיעילות.

בעבר מערכות אינטרקום אלחוטיות לבית נחשבו פחות אמינות, בגלל שחוסר יציבות בחיבור לאינטרנט יצר מצבים שבהם המערכת כולה גמגמה. ההתקדמות הטכנולוגית המשמעותית, גם מבחינת דגמי האינטרקומים האלחוטיים וגם מבחינת רשת האינטרנט, העלימו כמעט לגמרי את הבעיה הנ"ל.

התקנת אינטרקום קווי – דגשים חשובים

האופציה השנייה של הוספת אינטרקום לבית פרטי היא של מערכת קווית. במערכת מסוג זה החוטים שמחברים את הרכיבים השונים עוברים בתוך הקירות, ובהתאם ההתקנה של האינטרקום נחשבת למורכבת יותר. יחד עם זאת, אם מדובר על בית בשלבי בנייה או בתהליך שיפוץ, ההתקנה של האינטרקום תשולב בקלות ובפשטות בפרויקט. במקרים אחרים נדרשים קידוחים וחציבות, ולכן מתעצמת חשיבות הניסיון של אנשי המקצוע שמתקינים עבורכם את האינטרקום – ובפרט על-מנת למנוע נזקים לתשתיות הקיימות.

תוספות אפשריות עבור אינטרקום לבית פרטי

כשבוחרים אינטרקום לבית פרטי מגלים מיד שלל אפשרויות. הטכנולוגיות בתחום זה השתכללו כאמור, ולכן הביצועים של מערכת השליטה והבקרה על פתח הבית השתדרגו פלאים. התוספת הבולטת ביותר לאינטרקומים בבתים הפרטיים היא מצלמה. חשוב לבחור דגם בעל מצלמה איכותית ורחבה, כך שאפשר יהיה לראות באופן ברור וחד מי נמצא בשער או בדלת ומבקש להיכנס אליכם הביתה. כדי לקבל תמונה טובה, גם המסך של האינטרקום צריך להיות גדול ובעל רזולוציה מתאימה – המידה המומלצת היא 7 אינץ’.

התקנה מקצועית ואחריות מלאה

אינטרקום לבית פרטי, משוכלל ככל שיהיה, שמותקן באופן רשלני לא יספק את התועלת המצופה ממנו. למעשה התקנה לא מקצועית עלולה לגרום נזק בלתי הפיך למרכיבים שונים במכשיר המתוחכם והרגיש, ובמקרה כזה גם תשתיות הבית בסכנה של ממש. בהתאם חשוב לברר מהו היקף הניסיון של המתקינים, ועוד דגש הוא לא לוותר על אחריות כוללת לאינטרקום שנבחר לבית שלכם, כדי להבטיח ראש שקט באמת.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות