חיפוש

 

 
לדף הבית >>     תרבות ופנאי >>

30% הנחה למשה פרץ ועומר אדם

 

השבוע הנחה ראש העיר, חיים ביבס, את עמותת סחלבים ואת עמותת מופעים להעניק הנחה של 30% לבני הנוער של העיר במחיר הכרטיס למופע של עומר אדם ומשה פרץ שיתקיים בעוד כחודש, במסגרת מופעי ”ענבה LIVE”.

 

השבוע הנחה ראש העיר, חיים ביבס, את עמותת סחלבים ואת עמותת מופעים להעניק הנחה של 30% לבני הנוער של העיר במחיר הכרטיס למופע של עומר אדם ומשה פרץ שיתקיים בעוד כחודש, במסגרת מופעי "ענבה LIVE". המחיר לבני הנוער, עבור כרטיס לאזור הדשא, יהיה 80 שקלים במקום 115. את הכרטיסים ניתן יהיה לרכוש באמצעות מחלקת הנוער והצעירים. עוד נמסר כי בני נוער שכבר רכשו כרטיס למתחם זה במחיר המקורי, יוכלו לקבל החזר.

היוזמה לקבלת הנחה מיוחדת עבור בני הנוער עלתה במסגרת יום חילופי שלטון על ידי יו"ר מועצת התלמידים והנוער העירונית, תכלת ספונים, שסיפרה לראש העיר על כך שבני נוער רבים מעוניינים להגיע להופעה, אך מחיר הכרטיס גבוה עבורם. כך נוצר מהלך שיתוף הפעולה בין העירייה, מחלקת הנוער והצעירים והיכל התרבות, שמטרתו לאפשר לבני הנוער בעיר ליהנות ממופעים איכותיים במחירים מוזלים, כאשר כל צד יסבסד חלק מהמחיר, ובני הנוער יוכלו ליהנות ממגוון מופעים המתאימים להם, קרוב לבית ובמחירים נוחים.

בעירייה ציינו השבוע כי על אף שהמופע מתקיים רק בחודש יולי, מכירת הכרטיסים כבר החלה והכרטיסים הולכים ואוזלים, ועל כן בני הנוער מוזמנים ליצור קשר עם מחלקת הנוער והצעירים בטלפון 08-9751182 כדי לקבל את קוד ההטבה ולשריין מקום במופע.

בתוך כך, בעירייה ציינו כי עד כה נמכרו קרוב למחצית הכרטיסים למופע של משה פרץ ועומר אדם, כאשר למופע הפותח של "ענבה LIVE", המופע של שלמה ארצי, נותרו כרטיסים אחרונים בלבד. בעירייה ובהיכל התרבות הדגישו כי ניתן כבר עכשיו לאסוף את כרטיסי המופעים, ועל ידי זאת להימנע מיצירת תורים ארוכים לקבלת הכרטיסים ביום המופע.

עוד עדכנה העירייה כי לצורך אירועי "ענבה LIVE", העירייה תכשיר את המגרש המיועד למכללה, הנמצא מול בית הקפה "קפית", כמגרש חנייה זמני בימי המופעים, דבר שיקל מאוד על האורחים הרבים שצפויים להגיע לאזור עבור המופעים.

ראש העיר, חיים ביבס: "בני הנוער מספקים לנו נחת כה רבה ועכשיו תורנו לעשות משהו עבורם. אנחנו נוסיף לעשות למען הנוער בכל עת, כאשר בעוד מספר ימים נחשוף את תכניות הקיץ שלנו שיכללו מופעים של כוכבים מהשורה הראשונה בישראל. ביחד עם פתיחת סילוני המים בענבה, בני הנוער שלנו יוכלו ליהנות מקיץ אטרקטיבי בכל שעות היום."

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות