חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חברה וקהילה >>

מנכ”ל תאגיד ”מי מודיעין” התארח השבוע בתכנית של אורלי וגיא.

 

מנכ"ל תאגיד "מי מודיעין" משה אשכנזי, שהוא גם יו"ר פורום מנכ"לי תאגידי המים בישראל, התארח השבוע בתכנית הבוקר של ערוץ 10 - אורלי וגיא.

 

אשכנזי החל את שיתוף הפעולה עם אורלי וגיא, כאשר הזמין אותם לאחרונה להרצות בכנס תאגידי המים שארגן, כחלק ממהלך שהוא מבצע כדי להבין לעומק איך הציבור תופס את תאגידי המים ומדוע, ולפעול לשינוי בכל התחומים הנדרשים. 

את המהלך הוא מבצע הן כיו"ר פורום התאגידים, אך קודם כל כמנכ"ל "מי מודיעין", כאשר הוא פועל לשיפור השירות לציבור בעיר בכל תחומי פעילות התאגיד, בין השאר תוך עריכת סקרים חודשיים בין הפונים לתאגיד לשם הפקת לקחים. לאחר הרצאתם בכנס, המשיכו את שיתוף הפעולה ביניהם, כאשר זימנו אורלי וגיא את אשכנזי לתכניתם לדבר על פעילויות תאגידי המים ולענות על מספר שאלות בסיסיות. 


כך, כאשר ציינה אורלי שמשרדי התאגידים הם משרדים חדשים ויפים ואנשים כועסים על כך מאחר ועלויות המים עלו והם מקשרים בין הדברים, הבהיר אשכנזי שאין כל קשר: "המשרדים נדרשים לפעילות התאגידים כדי לתת שירות לציבור, כמו משרדים של כל חברה אחרת. האם עדיף לשבת במשרדים מעופשים לצורך זה?". אורלי הודתה כי היא מסכימה איתו בנושא זה. אשכנזי גם הבהיר כי תעריפי המים לא נקבעים ע"י התאגידים.אלא ע"י רשות המים. 


אשכנזי סיפר כי התאגידים החלו במהלכים ניכרים לשיפור השירות, בין השאר בנושא איתור חשבונות מים חריגים ובירורם לפני שהם נשלחים לציבור, כחלק מהליך נרחב של התאגידים לשיפור השירות. גיא אמר כי פניות הציבור לתכנית בנושא התאגידים, שפעם הרקיעו שחקים, אכן יורדות עם הזמן וניכר שנעשית עבודה.  מאחר והשיחה קוצרה בשל האירועים הבוקר בדרום, הזמינו אורלי וגיא את אשכנזי להתארח מדי פעם בתכנית ולענות על שאלות הציבור המועברות אליהם, והוא הסכים בשמחה. 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

לשכת המסחר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות