חיפוש

 

 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

דלתות פנים - בידוד מפני רעש או עמידות למים?

 

מתכננים שיפוץ כולל? אולי בונים בית חדש? צריכים להחליף דלת כלשהי? חברת דלתות פנים תספק לכם דלתות פנים מעוצבות, בהתאם למה שאתם צריכים. כאשר בוחרים דלתות פנים, ישנה התלבטות תמידית בין דלתות מבודדות מפני רעש או דלתות העמידות בפני מים ורטיבות. מתי מומלץ להשתמש בכל דלת? איזו דלת באמת עדיפה? תשובות בהמשך

 

דלתות פנים

דלתות פנים הן הדלתות שנמצאות בתוך הבית שלנו. בין חדר למסדרון, בין חדר לחדר, דלתות פנים הן חלק מהותי מהבית, המשפיע על הנראות של הבית ועל הנוחות של הדיירים השונים. כיום, דלתות פנים מעוצבות, כחלק מהבנה שלדלת הפנים יש השפעה גדולה על עיצוב הבית.

פרט לעובדת כי דלתות פנים מעוצבות הפכו לסטנדרט בעולם דלתות הפנים, חברות דלתות פנים מובילות מספקות מבחר דלתות פנים במחיר מבצע כולל התקנה ומעניקות יתרונות לדיירים. למשל, ישנן חברות דלתות פנים המייצרות דלתות נגד מים, או חברות המייצרות דלתות בידוד נגד רעש. דלתות פנים אלו יכולות להשפיע באופן משמעותי על איכות החיים.

בידוד מפני רעש

יש לכם ילדים קטנים בבית? מתקשים להירדם כאשר ישנם רעשים נוספים ברקע? דלתות בידוד נגד רעש הן כנראה הדלתות המתאימות ביותר לכם. דלתות בידוד נגד רעש עשויות מחומרים אקוסטיים, הסופגים את רוב הרעש אליהם ולא מאפשרים לו להיכנס אל תוך החדר בעוצמתו המקורית.

מבחוץ, גורם הרעש יכול להרעיש כאוות נפשו, בעוד שמבפנים, מי שנמצא בחדר כאשר הדלת המבודדת סגורה, לא ישמע את הרעש בעוצמתו המקורית. במקרים מסוימים, לא שומעים את הרעש כלל. דלתות בידוד נגד רעש מתאימות לחדרי שינה או לחדרים שצפוי להגיע מהם רעש, כמו חדרי משחקים.

בידוד מפני מים

דלתות נגד מים הן דלתות העשויות מפולימר. דלתות פולימר עמידות בפני מים ורטיבות. העמידות נובעת כתוצאה מהתכונות של חומר הפולימר, שעמיד בפני המים. דלתות פולימר מקובלות בחדרי אמבטיה ושירותים, אך לא רק.

כמובן שצפויה יותר רטיבות מחדרים אלו, אותה דלתות נגד מים יכולות למתן, אך באופן כללי, יש יתרונות להרכבת דלתות פולימר גם בשאר הבית. במקרים של הצפה למשל, דלתות פולימר בכל הבית יוכלו להפחית את הנזק הצפוי באופן משמעותי. כמו כן, לא תצטרכו להתעסק ברכישת דלתות פנים חדשות.

היבטים נוספים

כאשר אתם פונים אל חברת דלתות פנים מובילה, שימו לב להיבטים הנוספים פרט לבידוד מרעש או מים. דלתות הפכו לפריט מרכזי בעיצוב הבית. דלתות פנים מעוצבות הן סטנדרט בתחום דלתות הפנים, כך שמוטב להתייעץ עם מעצב פנים בגין התאמת דלתות פנים מעוצבות לחלל הבית שלכם.

מה עדיף?

האם עדיף דלתות נגד מים או דלתות בידוד נגד רעש? התשובה היא, שלכל דלת יש את היתרונות שלה, שאמורים להתאים לצרכים האישיים שלכם. לפני שאתם קונים או מחליפים דלתות פנים, הבינו איזה תכונה חשובה לכם יותר מבין השתיים.

עירית מודיעין

 

 
 
 
היכן מחביאים גופה

היכן מחביאים גופה

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות