חיפוש

 

 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית. >>

מה היא חווית משתמש וכיצד מבצעים אפיון ממשקי משתמש

 

את המונח חווית משתמש אפשר למעשה לחלק לשלושה רכיבים עיקריים: מראה, תחושה, ושימושיות

 

את המונח חווית משתמש אפשר למעשה לחלק לשלושה רכיבים עיקריים: מראה, תחושה, ושימושיות. שאם נפרט על כל אחד מהם נוכל להבין בפשטות מהי חווית משתמש, וכיצד אפשר ליצור אותה עבור כל אתר או ממשק ולהנגישם בצורה הטובה ביותר והפשוטה ביותר ,כלומר שהמשתמש או הגולש שנכנס לאותו אתר או ממשק ינתב את דרכו בקלות לאזור שהוא מבקש להגיע אליו לצורך העניין אם מדובר באתר מידע או תוכן. או אם אני כבעל אתר מכירות רוצה לקדם מוצר מסוים או להקל על המשתמש את חווית קניה, ראשית עליי לצוד את עיניו של אותו גולש ולאחר שהפניתי את תשומת ליבו. משם הדרך לרכישה באתר צריכה להיות קצרה ועניינית עליו לנווט בקלות ולדעת כיצד הוא רוכש באותו ממשק או אתר בדרך הקלה ביותר והבטוחה ביותר עבורו הפעולה צריכה להיות ממש פשוטה עבורו להנעים לו את חווית הקניה באתר.

 

מה חשוב בעת אפיון ועיצוב ממשקי משתמש

 אז לאחר שהבנו את עיקרי הרעיון שעומד מאחורי חווית משתמש נפרט אותם בשורות הבאות:

אז כמו שאמרנו שלושה רכיבים עיקריים.

הראשון מראה אסתטיקה: כמה האתר נעים לעין, באילו צבעים עלי להשתמש, צבעים חמים, צבעים קרים , כמה גוונים עליי לשלב, שימוש באלמנטים גרפיים צורות פונטים מסוימים שיותר יתאימו לאתר או לממשק הספציפי שאותו אני מתכנן.

הדוגמא הכי טובה לכך היא : העין היא המצלמה הכי של הגוף היא מספקת לנו את התמונה הראשונית  כלומר אם אשב במסעדה אזמין מנה מסוימת ויזואלית היא לא מנה מזמינה הנראות שלה לא מזמינה דבר זה עלול ליצור אצלי איזושהי דחיה מהמנה ומהרצון לאכול אותה. ההקבלה פה היא לגבי תמונה שאראה באתר או שימוש בצבעים שלא מתאימים, שיכולים במקום להזמין אותי ולמשוך את תשומת ליבי ליצור את ההיפך הגמור, כמו כן קיים שימוש בתנועה ,אנימציה שמעניקה למשתמש זרימה קוגנטיבית בין מעברים ותצוגות.

הרכיב השני בחוויית המשתמש הוא שימושיות גם כאן הוא מתחלק לתתי סעיפים

1. לימוד כמה קל למשתמש לבצע פעולות בממשק שחדש עבורם.

2. יעילות-כאשר חוזרים לאותו ממשק או אתר כמה מהר אפשר לבצע את המטלות

3. זכירות-כמה מהר אזכר בפעולות לאחר שלא השתמשתי בממשק זמן ממושך

4.  שגיאות- השגיאות שאבצע בממשק האם הן רבות והאם אוכל לתקנן בקלות?

5.  אהדה- כמה חיבה המשתמש רוכש למערכת

הרכיב האחרון בממשק המשתמש הוא התחושה.

כיצד התרשם הגולש מהאתר האם התוכן מהימן הנתונים נכונים ומבוססים איזה רושם יצרתי על ה משתמש, הימנעות מהטעיה של המשתמש למעשה זהו רכיב שיקבע האם המשתמש עתיד להיכנס שוב לאותו אתר או ממשק

 למידע נוסף על אפיון ממשקי משתמש לחצו כאן: https://www.profilesoft.com/

רוצה לצ'וטט?
אלפא נכסים
 
 
 
 
היכן מחביאים גופה

היכן מחביאים גופה

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

סקר בחירות מקומי: תושבים מעדיפים להצביע למפלגה מקומית א-פוליטית מאשר לרשימה אשר מייצגת מפלגה ארצית

סקר לקראת הבחירות לרשויות המקומיות: 65% מהתושבים יעדיפו להצביע לרשימה מקומית כאשר רק 35% יעדיפו להצביע לרשימה ארצית.  עידן חמי, יו”ר רשימת ”שחר עושים!”: ”השנה האחרונה חידדה לתושבי ישראל בכלל, ולתושבי מודיעין מכבים רעות בפרט, את הצורך בנבחרי ציבור שיעבדו עבורם”

כללית אסתטיקה על ניתוחים לעיצוב הגוף – 6 תשובות ל-6 שאלות נפוצות

 

עולם האסתטיקה והניתוחים הפלסטיים משתנה ומתפתח כל הזמן, אך בעבור המטופלות והמטופלים, אותן שאלות חוזרות ועולות כל הזמן. המומחה של כללית אסתטיקה עם התשובות. כתב:  ד”ר גיא רסנר, מומחה בכירורגיה פלסטית ומשחזרת, עוסק ומתמחה בניתוחים לעיצוב הגוף, בדגש על ניתוחים פוסט-בריאטריים, הן במרפאות כללית אסתטיקה והן ביחידה לניתוחים פוסט-בריאטריים בתל השומר

סוד מעגלי התמיכה

 

רוצים לדעת איך יתכן שכשטתם  מנותקי קשר עם העולם החיצון, התכנים שלכם ממשיכים לרוץ בגוגל ובפייסבוק.... אתם מוזמנים להירשם להרצאה על: סוד מעגלי התמיכה. 2.4. בשעה 1200. הפתעה שתקדם אתכם בגוגל וללא תשלום. פרטים בתוך ההודעה.

 
 

 

אלפא נכסים
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות