חיפוש

 

 
לדף הבית >>     ofir מקדמים - .אופיר כתבות תדמית >>

כל מה שרציתם לדעת על הסכם ממון לאחר נישואים

 

יצא לכם לשמוע על הרבה אנשים שבחרו לחתום על הסכם ממון גם לאחר הנישואים? אתם תוהים האם זה אפשרי והאם זה כדאי? אם כך, חשוב שתדעו דבר או שניים בנושא

 

יצא לכם לשמוע על הרבה אנשים שבחרו לחתום על הסכם ממון גם לאחר הנישואים? אתם תוהים האם זה אפשרי והאם זה כדאי? אם כך, חשוב שתדעו דבר או שניים בנושא. ראשית, הסכם ממון הוא סוג של כלי משפטי שלמעשה יוכל לאפשר לכם, בני הזוג, לקבוע מראש איך יחולק הרכוש שלכם במקרה שבו תחליטו להיפרד, להתגרש ולפרק את החבילה. שנית, זה נכון אומנם שהסכמים כאלה לרוב נחתמים לפני הנישואין, אך בהחלט אפשר גם לעשות הסכם ממון לאחר נישואים. לכן, אם לרגע חשבתם שפספסתם את ההזדמנות ושאתם לא יכולים כבר לחתום על הסכם כזה, כדאי שתדעו שזה לא כך, כי זה עדיין אפשרי. בני זוג יכולים להחליט בעידן המודרני שהם רוצים לחתום על הסכם כזה בכל שלב במהלך הנישואין. ההסכם יקבע את החלוקה הרצויה של הרכוש במקרה של פירוק התא המשפחתי, וזאת בניגוד לחלוקה שנקבעת על פי הדין הרגיל במקרה של היעדר הסכם כזה.

למה בעצם כדאי לחתום על הסכם ממון לאחר נישואים?

אין ויכוח שאם אתם רוצים לחתום על הסכם ממון לאחר נישואים, זה יעלה לכם כסף. עם זאת, חשוב להבין שיש לכך כמה יתרונות בולטים שאי אפשר להתעלם מהם והם:

  1. וודאות - הסכם ממון מספק וודאות לגבי עתיד הרכוש במקרה של פרידה. הוא יכול למנוע סכסוכים עתידיים ולשקף את ההסכמות ההדדיות שיש ביניכם.
  2. הגנה על הנכסים שלכם – אם אחד מכם מביא לנישואין נכנסים משמעותיים ובעלי ערך רב, ההסכם יכול להבטיח שהנכסים יישארו שלו במקרה של גירושין.
  3. גמישות – בניגוד למה שקובע החוק בכל מה שנוגע לחלוקת הרכוש שלכם, הסכם ממון מאפשר לכם להגיע להסדרים ייחודיים שיתאימו לכם באופן אישי.

לכן, למרות שאף אחד לא רוצה לחשוב על גירושין ועל פרידה, אין ספק שעל הסכם ממון שעושים גם רק לאחר הנישואים לא כדאי לוותר.

מהן הסיבות שמובילות בדרך כלל בני זוג לחתום על הסכם כזה?

אם נבחן את הדברים לעומק, אנחנו נראה שיש הרבה גורמים שמובילים בני זוג לחפש עורך דין גירושין בפתח תקווה, כפי שיש הרבה סיבות שמובילות בני זוג לחתום על הסכם ממון לאחר נישואים. חלק מהסיבות הן, למשל: שינויים שונים שקורים בחיי בני הזוג. לדוגמא, אם מדובר על קבלת ירושה מאוד גדולה, זכיה בלוטו או שינוי קיצוני חיובי במצב הכלכלי, הרבה פעמים זה יוביל לרצון לחתום על הסכם כזה. מנגד, גם חששות מהעתיד יכולים לעורר את הרצון לחתום על הסכם ממון גם לאחר הנישואים. זה לא תמיד משנה מה מעורר אצלכם את הרצון הזה, כי מה שבאמת חשוב, זה איך אתם עושים זאת ובאיזה עו"ד אתם בוחרים, אז למה שלא תתחילו לחפש עו"ד מתאים עוד היום?

 

עירית מודיעין

 

רוצה לצ'וטט?
 
 
 
היכן מחביאים גופה

היכן מחביאים גופה

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות