חיפוש

 

 
לדף הבית >>     buypost תוכן שיווקי >>

מחפשת תחתוני בוקסר לגבר שלך? הנה מה שאת צריכה לדעת

 

קניית תחתוני בוקסר לגבר שלך היא לכאורה משימה פשוטה, אבל רק לכאורה. רוב הגברים מייחסים חשיבות רבה מאוד לבגד הכי צמוד אליהם, זה שאמנם בדרך כלל אינו נראה לעין אבל בהחלט כן מורגש היטב

 

קניית תחתוני בוקסר לגבר שלך היא לכאורה משימה פשוטה, אבל רק לכאורה. רוב הגברים מייחסים חשיבות רבה מאוד לבגד הכי צמוד אליהם, זה שאמנם בדרך כלל אינו נראה לעין אבל בהחלט כן מורגש היטב. בהתאם, כדי להצליח במשימה כדאי לך להקדיש תשומת לב לכל הפרמטרים הרלוונטיים עבור הבוקסרים - וכך התגובה אצל הגבר תהיה התלהבות אמיתית.

רפוי או צמוד? בהתאם למטרת השימוש

הבחירה הראשונה ביחס לתחתוני בוקסר לגברים היא מידת ההיצמדות שלהם לגוף. יש בוקסרים שכמעט נדבקים לעור ויש כאלה שמשאירים את האזור שכולל את האיברים האינטימיים יותר מאוורר. הבוקסרים הצמודים מאוד מייצרים מראה סקסי להפליא, ובעולם האופנה כבר התפרסמו כמה תמונות איקוניות של דוגמנים עם בוקסר צמוד צמוד ולכן מבליט.

עוד יתרון של בוקסרים הדוקים במיוחד הוא ההגנה המלאה שהם מספקים לאיברים הרגישים שמכוסים על-ידיהם. בהתאם אם הגבר שלך לובש את הבוקסר לעבודה, ובעבודה הוא נמצא בתנועה או מבצע פעילות פיזית, זו האופציה הנכונה עבורו. גם לחיילים ובפרט קרביים בוקסרים הם תחתונים מעולים אשר שומרים על מה שכל כך חשוב לשמור לאורך כל היום.

לעומת זאת, אם הבוקסר נלבש בבית, בדרך כלל כדאי להעדיף את הגזרה הרפויה מפני שהיא נוחה יותר. גם לגברים שלא אוהבים לחץ על האיברים הרגישים מומלצים בוקסרים רפויים.

הצבע המחמיא ביותר לגבר שלך

רוב הבוקסרים מגיעים בצבעים ניטרליים כמו לבן, שחור, כחול וגוונים שונים של אפור. בוקסר שחור משדר כוח ודומיננטיות, הצבע הכחול מזוהה עם רוגע ויציבות, בוקסרים אפורים נתפשים כמאוזנים ונינוחים, ואילו הלבן מעיד על גבריות נקייה. אפשר כמובן לרכוש סטים של בוקסרים ביותר מצבע אחד, ולגבר תהיה בחירה מי להיות בכל סיטואציה.

הבדים הנכונים לבוקסרים

הבחירה החשובה השלישית כשקונים תחתונים לגבר, ובפרט בוקסר, היא סוג הבד. שתי האופציות הבסיסיות הן כותנה ופוליאסטר, ויש גם בוקסרים שמיוצרים מתערובת של בדים - למשל פוליאסטר ואלסטן, או כותנה ו-ויסקוזה.

  • כותנה–חומר גלם מעולה לתחתונים. היא מיוצרת מחומרים טבעיים, קלילה, נושמת ומושכת אליה לחות. בהתאם ההזעה עם תחתונים מכותנה היא הנמוכה ביותר, ובאקלים הישראלי הקשוח והלח זוהי כמובן איכות משמעותית.
  • פוליאסטר–חומר סינתטי שאחד המאפיינים הבולטים שלו הוא הידרופוביות. כלומר דוחה מים, ולכן ההזעה כשלובשים בוקסר מפוליאסטר מורגשת יותר. מצד שני, זהו חומר חזק מאוד עם יכולת מתיחה גבוהה, ולכן בוקסרים מפוליאסטר מחזיקים מעמד שנים רבות רבות.
  • אלסטן–עוד בד סינתטי, והתכונה העיקרת שלו היא גמישות. בהתאם נוכחות שלו בתערובת שממנה מיוצרים תחתוני בוקסר הופכת אותם לגמישים במיוחד ולכן הם יתאימו את עצמם לצורת הגוף של הגבר שלך באופן מושלם - גם נוח, גם סקסי.
  • ויסקוזה– הבד ששמו באנגלית הוא Rayon מוסיף לתחתונים חוזק וגם ברק, שתי תכונות שתמיד כדאי להעניק לבוקסר.

הבחירה לגבי התחתונים לגבר שלך היא בהתאם לדגשים הספציפיים הרלוונטיים ביותר מבחינתו: עד כמה הוא רגיש לזיעה, עד כמה חשובה העמידות, האם הוא מעדיף מראה מלא ברק, וכו’.

האם כדאי לקנות מותגים?

דגש נוסף שכדאי לך לקחת בחשבון כשאת קונה תחתוני בוקסר לגבר שלך, ובאופן כללי הלבשה תחתונה לגברים, הוא התדמית. אמנם הבוקסרים מטבעם נמצאים מתחת למכנסיים ולא חשופים לעין, אבל ברגעים שבהם הם כן נחשפים הם מן הסתם מושכים תשומת לב רבה.

לכן, ההמלצה האחרונה שלנו היא להעדיף בוקסרים של מותגים נחשבים ונחשקים: הוגו בוס, קלווין קליין, טומי הילפיגר וגם פייר קארדן הוא בחירה מוצלחת.

עירית מודיעין

 

 
 
 
היכן מחביאים גופה

היכן מחביאים גופה

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות