חיפוש

 

 
לדף הבית >>     בחירות מוניציפאליות 2018 >>

”יש עתיד” לקהילת הלהט”ב במודיעין מכבים רעות

 

השבוע הגיעו נציגי הקהילה הגאה העירונית והאגודה למען הלהט”ב לביתה של סיגל לזרוביץ,  מספר 2 בסיעת ”יש עתיד מודיעין מכבים רעות”,  על מנת לקיים מעגלי שיח לקידום מעמד הקהילה הגאה בעיר. 

 

השבוע הגיעו נציגי הקהילה הגאה העירונית והאגודה למען הלהט"ב לביתה של סיגל לזרוביץ’,  מספר 2 בסיעת "יש עתיד מודיעין מכבים רעות",  על מנת לקיים מעגלי שיח לקידום מעמד הקהילה הגאה בעיר. בערב זה הנציגים העלו את הצרכים ודרכי הפעולה האפשריים, על מנת להפוך את מודיעין למקום שוויוני לכל תושביו. בסיום האירוע חתמה סיעת "יש עתיד" על המצע הגאה יחד עם כל המשתתפים. 

שחר מי און ראש רשימת "יש עתיד מודיעין מכבים רעות": "מדובר באירוע ראשון מסוגו במודיעין מכבים רעות  ותודה לסיגל לזרוביץ על היוזמה המבורכת, מפגש זה המהווה צעד נוסף למען עיר שוויונית ומקבלת יותר. כנושא דגל קבלת האחר (בתחום החינוך המיוחד), אני סבור כי מדובר בנדבך משמעותי וחשוב ליצירת מרקם מעניין ואיכותי של משפחות מסוגים שונים וקבלת האחר באשר הוא ובלי קשר לנטייתו המינית, מוצאו או העדפתו הדתית ומשפחה זו משפחה, כשלכולם מגיע לקבל את מעטפת השירותים הכוללת שמחובתה של עירייה וקהילה לספק".

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
יש לי שאלה לגדי ברקאי
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות