חיפוש

 

 
לדף הבית >>     ספורט >>

עשר מדליות לנציגי האזור באליפות המחוז בריצת שדה

 

נציגי בתי הספר העל יסודיים מאזור מודיעין חזרו מגן סאקר בירושלים עם עשר מדליות בריצת שדה. למרות ששמות רבים מוכרים לנו דווקא מהבריכה ברעות

 

גן סאקר בירושלים מוכר לנו בתור אתר למנגלים, אבל מדי פעם נערכים בו אירועים קצת יותר ספורטיביים, כמו אליפות מחוז ירושלים במרוצי שדה לבתי הספר העל יסודיים. בתחרות נטלו חלק תלמידי כיתות ז'- עד יב'.

הנציגות המקומית בתחרות כללה את תיכון מור- מכבים רעות, בית ספר אור מכפר אורנים ואת ישיבת נר תמיד מחשמונאים.

בנות יב': תלמידות תיכון מכבים-רעות זכו בשתי מדליות אישיות. דקל שחף זכתה בזהב בזמן של 12:58.54 דק' ועמית בכר זכתה בארד בזמן של 13:23.74 דק'. נבחרת התיכון שכללה בנוסף גם את נועם בכר, טל כרמי, טל דנקוביץ' ודניאל אלון אבולעפיה, זכתה במדליית הכסף הקבוצתית.

בנות י-יא: מדליית כסף לניצן קוק, מתיכון מכבים-רעות בזמן של 14:05.01 דק'. נבחרת התיכון שכללה גם את נגה קרני ונטע אלינסון, זכתה במדליית הכסף הקבוצתית.

בנות ט : אלה פז מתיכון מכבים-רעות, זכתה בארד בזמן של 8:35.49 דק'. נבחרת התיכון, שכללה גם את תאיר סמימי גולן, איילת ציון, נועה דקל, שני פרידמן וקרן קורסונוב, סיימה במקום הרביעי הקבוצתי.

בנות ז-ח: אוה גוזלן מאור כפר אורנים, הוכתרה כאלופת המחוז בריצות שדה, בזמן של 6:13.07 דק'. דנה עבודי ממכבים-רעות, סיימה שמינית בזמן של 6:31.77 דק' וסיימה יחד עם חברותיה לנבחרת - הגר סטי, ניקול גולדבלט, נעמה ישראלי, לילה סארף וקרן ארמוני - במקום הרביעי הקבוצתי.

בנים יב: גיא גולדבלט ממכבים-רעות זכה במדליית כסף בזמן של 18:37.92 דק'. נדב שושן סיים שישי, טל בנאי שביעי וכפיר כרמון סיים במקום האחד עשר וביחד הם זכו במדליית הכסף הקבוצתית. עמיחי פרבר מנר תמיד, סיים שמיני במקצה האישי וביחד עם משה הורוביץ, דוד קורנבלט ואיתמר אורנבוך, סיימו במקום הרביעי הקבוצתי.

בנים י-יא: מדליית כסף ליהודה נתן מנר תמיד, בזמן של 20:13.88 דק'. נבחרת הישיבה שכללה בנוסף גם את יאיר פיש, יהונתן ליפשיץ, איתמר ברנשטיין וכפיר בן טולילה, סיימה במקום הרביעי הקבוצתי.

בנים ט: שמעון שולץ מנר תמיד סיים שביעי בזמן של 11:25.39 דק'.

בנים ז-ח: אריאל כהן מנר תמיד, סיים שישי בזמן של 9:07.04 דק'.

יתכן וניצן קוק, עמית בכר ודקל שחף, שזכו במדליות באליפות בריצות שדה ומככבות במדי נבחרת השחייה של פארק המים ברעות, יכולות לעשות הסבה לטראיתלון...

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

יש לי שאלה לגדי ברקאי
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות