חיפוש

 

 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

מדוע מוצרי פרסום זה דרך הפרסום הטובה ביותר לעסק שלי?

 

השאלה איך לפרסם את העסק שלכם היא שאלה המטרידה אנשי עסקים תמיד. מחד אנו רוצים מסע פרסום אפקטיבי אשר יגיע אל אנשים ויגרום להם לבצע פעולות כמו קנייה של המוצר שלנו

 

השאלה איך לפרסם את העסק שלכם היא שאלה המטרידה אנשי עסקים תמיד. מחד אנו רוצים מסע פרסום אפקטיבי אשר יגיע אל אנשים ויגרום להם לבצע פעולות כמו קנייה של המוצר שלנו. מנגד אנו לא רוצים להוציא יותר מדי כסף וזה אומר כי רוב מוחלט של העסקים לא ירצה לפרסם באמצעות הרדיו, הטלוויזיה או העיתונות. 

אז כיצד כן אפשר לפרסם את העסק שלנו בצורה חכמה ואפקטיבית? באמצעות מוצרי פרסום למשל. מוצר פרסום כמו למשל מארזים מתוקים עם לוגו החברה שלנו הוא דבר אשר משאיר חותם עז על הלקוחות שלכם והוא ישפיע עליהם מאוד. מוצרים זה משהו שתמיד כיף לקבל ולעשות בהם שימוש ולכן הם כה יעילים ומשפיעים על מוחות הלקוחות שלכם וזו עובדה שאין עליה עוררין.

שימו לב לאיכות של המוצרים שאתם נותנים ללקוחות

אם אתם נותנים מוצרי פרסום ללקוחות שלכם אתם חייבים להבין כי זה המוניטין של החברה שלכם שאתם נותנים. תארו לכם כי אתם נותנים מוצר פרסום למשל עט ואז העט נשבר בפעם הראשונה שאנו עושים בו שימוש, זו פגיעה עצומה במוניטין של העסק שלכם.

לכן אתם חייבים להבטיח כי המוצרים יהיו באיכות הגבוהה ביותר שאפשר. ככל שהמוצרים יהיו יותר טובים כך העסק שלכם ירוויח יותר מהם ולכן אסור לזלזל בנקודה זו. אנו מציעים לכם להיקשר אל חברה מעולה שמייצרת את המוצרים גם אם זה יעלה קצת יותר וכך להבטיח כי המוצר יהיה ברמה הגבוהה ביותר שיש וישפיע בצורה מאוד חיובית על העסק שלכם ועל המוניטין שלו.

מדוע כדאי לי לתת מוצרי פרסום לעובדים שלי?

עד עתה דיברנו על כך כי כדאי לתת מוצרי פרסום ללקוחות שלנו אך עליכם לדעת כי אפשר גם לתת מוצר לפרסום גם לעובדים שלכם. העובדים חשובים מאוד להצלחת העסק שלכם והם שגרירים של העסק שלכם. אתם גם רוצים שהם יהיו מרוצים ולכן כדאי לתת להם מוצרים מפעם לפעם. 

כך העובד תודות למוצר יהיה יותר מרוצה והוא גם יפרסם את העסק שלכם בסביבה הקרובה שלכם. יש גם משהו מאחד ומחזק כאשר למשל כל העובדים באים עם חולצה עם השם והלוגו של החברה וזה מרשים מאוד לקוחות. לכן כדאי לתת מוצרים גם לעובדים ולא רק ללקוחות ואת זאת כדאי לכם לזכור אם אתם אחראיים על כך בארגון שלכם.

מדוע עדיף לקנות מוצרים לפרסום מחברה ישראלית?

אם אתם קונים מוצרי פרסום כדאי לכם לקנות אך ורק מחברה ישראלית. מוצר לפרסום מחברה ישראלית יהיה הרבה יותר טוב מאשר מוצר מחברה סינית למשל. אפילו מארזים מתוקים יהיו הרבה יותר טעימים ואיכותיים אם הם ייוצרו על ידי חברה ישראלית וזה משהו שכדאי לכם לזכור אם אתם רוצים לתת מוצרים לפרסום.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות