חיפוש

 

 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

טיפים לבחירת מתנה מקורית

 

מתנות הן דבר שכיף ונעים לקבל וגם כיף להעניק לאנשים שאנחנו אוהבים. מתנה ניתן להעניק ביום הולדתו של אדם כלשהו, לכבוד אירוע חשוב כלשהו שהוא חוגג, לכבוד חג כלשהו או סתם בכדי להביע אהבה או הערכה

 

מתנות הן דבר שכיף ונעים לקבל וגם כיף להעניק לאנשים שאנחנו אוהבים. מתנה ניתן להעניק ביום הולדתו של אדם כלשהו, לכבוד אירוע חשוב כלשהו שהוא חוגג, לכבוד חג כלשהו או סתם בכדי להביע אהבה או הערכה. חשוב מאוד להתאים את המתנה המדויקת ביותר לכל אדם בהתאם לקרבה שיש לכם אליו, בהתאם לסוג האירוע שהוא חוגג, בהתאם למה שאתם מעוניינים להביע במתנה שלכם ועוד. במאמר הבא תקבלו טיפים לרכישת מתנה מושלמת לכל אדם.

כיצד לבחור מתנה מושלמת לכל אדם?

אם אתם מחפשים מתנה לגבר כלשהו, בין אם מדובר על אח או חבר, הנה כמה סוגים של מתנות מקוריות שכל גבר ישמח לקבל: אות גדולה של השם שלו, המכילה תמונה שלו וברכה מיוחדת ומקורית שכתבתם, ארנק איכותי ודקורטיבי, חלוק מגבת, בלוק עץ עם תמונה של הגבר כאשר ניתן גם לצרף הקדשה או ברכה כלשהי, גביע יין בחריטה אישית, כוס צ’ייסר בהדפסה אישית, כוס תרמית מבמבוק עם חריטה, מארז מהודר לגבר הכולל שעון יד, חגורה וארנק, צמיד לגבר עם חריטה אישית ועוד מגוון רחב של מוצרים שיכולים להוות מתנה מקורית. יש לבחור את המתנה בהתאם להעדפה האישית של הגבר שעתיד לקבל את המתנה, סוג הקשר בינכם ועוד.

אם אתם מחפשים מתנה לאישה, הנה כמה מתנות מושלמות לנשים:  ניתן לרכוש לכל אישה מארזים איכותיים המכילים יין משובח וכוסות יין מעוצבות, חלוק מגבת מפנק, מאג טרמי מודפס בהדפסה אישית. אם מדובר על מתנה ליולדת, ניתן לרכוש עבורה מארז המכיל מוצרים לתינוק, ריבועי עץ המכילים תמונות של היולדת והתינוק החדש או של היולדת ובני המשפחה המורחבת ועוד.

אם אתם מחפשים מתנה להורים שלכם, ניתן לרכוש עבורם קולאז של תמונות של כל המשפחה המורחבת, אשר הם יוכלו לתלות בסלון ביתם. אם מדובר על מתנה לאבא שלכם והוא חובב קולינריה, ניתן לרכוש עבורו קרש חיתוך וסכין עם הדפסה אישית, ניתן לרכוש ארנק מיוחד לאבא שלכם עם הדפסה אישית עליו, או שניתן לרכוש עבורם חלוקי מגבת מפנקים. ניתן לרכוש עבורם תרמוס לחליטת תה, או תמונת פסיפס שלהם אשר נוצרה ממגוון רחב של תמונות משפחתיות

אם מדובר על מתנה לאירועים מיוחדים כגון: מתנה למסיבת רווקות ניתן לרכוש מוצרים כגון: קופסת תכשיטים עם חריטה כלשהי, חלוק מגבת מפנק, שמיכה כרבולית אשר מודפסת עליה תמונה של כל החברות, רמקול מעץ מעוצב ועוד. ליום נישואין ניתן לרכוש: ברכה של אשת חייל הכוללת גם הקדשה אישית ותמונה, אין מתנה מרגשת יותר מאיש לאשתו. גביעי יין בחריטה אישית, קריסטל לב שניתן להכניס אליו תמונה מיוחדת של הזוג, ורד אדום בפעמון זכוכית ועוד.

אם אתם מחפשים מתנה לחג לאנשים שמארחים אתכם או לכל אדם אהוב אחר שאתם רוצים לאחל לו ברכת חג שמח עם מתנה, הנה כמה מתנות מקוריות שיכולות לשמח כל אדם שיקבל אותן בחג: מארז של קערת עץ וכפות ממותגות, מגש הגשה מאבן בזלת, מגש עץ מסוגנן ומעוצב, קופסת יין מהודרת עם פרילינים, סכין שף בחריטה אישית ועוד.

כעת שיש לכם את הרעיונות למתנות מקוריות לכל אדם, היכנסו לאתר: https://www.picapic.co.il/, התרשמו ממגוון המתנות ורכשו את המתנה המקורית ביותר עבור כל אדם.

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

לשכת המסחר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות