חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

מתכוננים לחורף

 

בימים אלה פועלים אגף התשתיות ואגף שפ”ע של עירייה, להכנת העיר לקראת החורף הקרב ובא. הטיפול המרכזי מתמקד בניקוי מאות הקולטנים הפרושים ברחבי העיר, הקולטים את מי הניקוז. 

 

בימים אלה פועלים אגף התשתיות ואגף שפ"ע של עירייה, להכנת העיר לקראת החורף הקרב ובא. הטיפול המרכזי מתמקד בניקוי מאות הקולטנים הפרושים ברחבי העיר, הקולטים את מי הניקוז. בנוסף, מאחר ויש חשש כי בעת הגשם הקולטנים ייסתמו על ידי סחף של עלים ופסולת לכן, מבוצע ניקוי יסודי על ידי רכבי הטיאוט והשאיבה על מנת למנוע סתימתם שעלולה לגרום להצפות. כמו כן, מנוקים מקומות המועדים לסחף בכבישים ובשולי המדרכות.

ההכנות לקראת החורף לא פסחו על במוסדות החינוך, שם הונחו אבות הבית לנקות את הגגות והמרזבים. באתרי הבנייה ברחבי העיר הונחו הקבלנים לחזק את הגדרות באתרים. בנוסף, צוותי הפיקוח העירוני עורכים סיורים באתרי בנייה על מנת לאתר ולמנוע מפגעים שונים שעלולים להתרחש כתוצאה מרוחות חזקות במהלך החורף.

סקר עצים גדול שעורכת העירייה באזור מכבים רעות, לקראת החורף בחן את גובהם של עצים המתקרבים לכיוון קווי מתח חשמל אשר נגזמים על ידי חברת החשמל וכן, עצים המטים ליפול על מנת למנוע מפגעים בטיחותיים. עצים אלו נעקרים באישור קק"ל. (יש לזכור כי במודיעין תשתית החשמל היא תת קרקעית ועל כן סקר זה רלוונטי רק למכבים רעות).

בנוסף לכל אלו, נבדקה תקינותן של משאבות שונות הנחוצות לניקוי בזמן החורף והציוד הנדרש עבור צוותי העירייה להיערכות, כדוגמת חליפות חורף, פנסים, גנראטורים ועוד.

צו להתחלת עבודה הוצא להחלפת 48 עמודי תאורה חלודים ברעות ו-92 במכבים. עמודים אלו יוחלפו על פי קביעת סדרי עדיפויות שנקבעה בסיור שערכה העירייה במקומות אלו.

 במהלך החורף יפעל צוות כונן חירום אשר הוקם על ידי העירייה ויהיה כפוף למוקד ותפקידו יהיה לתת מענה ראשוני ומידי במקרה של מפגעים בטיחותיים.

מהעירייה נמסר כי התושבים מתבקשים לעדכן במוקד העירוני 106 בדבר מפגעים במהלך החורף.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות