חיפוש

 

 
לדף הבית >>     ספורט >>

מנצחות גם בגשם

 

קבוצת הנשים של עירוני מודיעין אירחה השבוע את בית”ר ירושלים למשחק חורפי במגרש הכדורגל בפארק הטכנולוגי. זה נגמר בניצחון 1:4 לבנות מודיעין.

 

המחזור השמיני בליגה הארצית הפגיש ביום ראשון האחרון את בנות עירוני מודיעין ובנות בית"ר ירושלים. המשחק, שהתקיים בגשם שוטף, נפתח אמנם בכיבוש של רגד באיר מבית"ר בדקה ה-23, אבל זה היה השער היחיד של הירושלמיות במהלך המשחק. היתרון הבית"רי לא החזיק מעמד יותר מדקה עד שעירוני מודיעין השוותה את התוצאה משער של איריס פלח. עם פתיחת המחצית השנייה נכבש גול נוסף הפעם מרגלה של אושרת אופנר. השער פתח את התיאבון לקבוצת הנשים. זה המשיך בשער נוסף של רותם מימון בדקה ה-83 ובפנדל מוצלח של אילנה שטיין שקבע סופית ניצחון 4:1 משכנע על הירושלמיות. יו"ר עירוני מודיעין, אלי סבח שנכח במשחק נשאר כמו רבים מהאוהדים והודה לשחקניות על הניצחון שהושג בגשם שוטף. ערב המחזור היו הקבוצות במאזן דיי דומה. משחק הפסגה והניצחון של מודיעין פתח פער של 6 נקודות בין שתי הקבוצות וקבוצת הנשים של עירוני תפסה את המקום השני בטבלה עם 7 ניצחונות מתוך 8 משחקים והפרש שערים מדהים של 10-45.

מאמן הקבוצה, אריאל וינדר: "במשחק מול בית"ר י-ם אספנו 3 נק’ נוספות למאזן והתוצאה בהחלט משקפת את מהלך המשחק. הקבוצה מסיימת כמעט סיבוב שלם עם תוצאות חיוביות בכל שבוע והגיבוש הפרגון והחברות בין הבנות בא לידיי ביטוי גם במגרש. תמיכתו של יו"ר עירוני מודיעין אלי סבח מורגשת לאורך העונה כולה בקבוצה ובסיומו של המשחק קראו הבנות לסבח להשתתף בחגיגת הניצחון הספונטנית. אנחנו עם הפנים קדימה להמשך העונה ולחיזוקים בשחקניות נוספות. "

בנוסף, ביום שישי האחרון נפגשה קבוצת הבוגרים של עירוני מודיעין עם קריית מלאכי. זאת לאחר שאלו ניצחו במחזור הקודם את בני אילת 1:5 והצליחו לצמק את הפרש הנקודות בין הקבוצות בראש הטבלה. עירוני מודיעין שחזרה גם היא מניצחון 0:4 על יבנה, לא הצליחה לשחזר את ההצלחה מול הקבוצה החזקה במשחק החוץ והמשחק הסתיים בתוצאה 4:0 לקריית מלאכי. על אף ההפסד הצליחה מודיעין לשמור על מקומה במרכז הטבלה.

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

יש לי שאלה לגדי ברקאי
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות